Internet Algemeen Tweestaps verificatiecode facebook

Sedert verleden weel kan ik mij niet meer aanmelden op mijn facebook account. Ik meld mij normaal nooit af maar deed dat nu wel eens om andere redenen. Dus zocht ik via facebook om terug aangemeld te geraken maar dat lukte niet. Ik deed dus een accountherstel, kreeg de eerste verificatiecode via mail, alles verliep vlekkeloos. Ik melde mij aan maar ik moest een tweede code ontvangen via SMS maar dat lukt niet. Heb het al meermaals geprobeerd, tevergeefs. Ik ben beheerder van meerdere groepen en die zitten nu zonder beheerder. Ik heb al meerdere mails gestuurd naar client-support-iw@support.facebook of security@facebookmail.com maar krijg daar geen reactie. Ik moet toegeven dat ik al 6 dagen mijn hoofd breek en het niet kan oplossen en mij ook moedeloos begin te voelen. Ben al 13 jaar beheerder van een van mijn hoofdgroepen en kan er niet meer op.
 

Bijlagen

  • Facebook 1 (4).png
    Facebook 1 (4).png
    301.3 KB · Weergaven: 12
Tweestapsverificatie inschakelen of beheren

Klik rechtsboven op je profielfoto en vervolgens op Instellingen en privacy.
Klik op Instellingen.
Klik op Accountcentrum en vervolgens op Wachtwoord en beveiliging.
Klik op Tweestapsverificatie en vervolgens op het account dat je wilt bijwerken.
Kies de beveiligingsmethode die je wilt toevoegen en volg de aanwijzingen op het scherm.
Als je op Facebook tweestapsverificatie instelt, wordt je gevraagd een van 3 beveiligingsmethoden te kiezen:
Tikken op je beveiligingssleutel op een compatibel apparaat.
Aanmeldcodes van een externe verificatieapp.
Codes per sms-bericht op je mobiele telefoon.
Zodra je tweestapsverificatie hebt ingeschakeld, kun je 10 herstelaanmeldcodes ontvangen die je kunt gebruiken als je je telefoon niet kunt gebruiken. Meer informatie over hoe je herstelcodes instelt.

getest en werkt

je hoeft geen landcode te vermelden dat herkend hij!
 
Tweestapsverificatie inschakelen of beheren

Klik rechtsboven op je profielfoto en vervolgens op Instellingen en privacy.
Klik op Instellingen.
Klik op Accountcentrum en vervolgens op Wachtwoord en beveiliging.
Klik op Tweestapsverificatie en vervolgens op het account dat je wilt bijwerken.
Kies de beveiligingsmethode die je wilt toevoegen en volg de aanwijzingen op het scherm.
Als je op Facebook tweestapsverificatie instelt, wordt je gevraagd een van 3 beveiligingsmethoden te kiezen:
Tikken op je beveiligingssleutel op een compatibel apparaat.
Aanmeldcodes van een externe verificatieapp.
Codes per sms-bericht op je mobiele telefoon.
Zodra je tweestapsverificatie hebt ingeschakeld, kun je 10 herstelaanmeldcodes ontvangen die je kunt gebruiken als je je telefoon niet kunt gebruiken. Meer informatie over hoe je herstelcodes instelt.

getest en werkt

je hoeft geen landcode te vermelden dat herkend hij!


Lees eens #1 goed
 
Best grappig - eerste zin van TS is : "Sedert verleden weel kan ik mij niet meer aanmelden op mijn facebook account."
Ik zie geen mogelijkheid dat anders te lezen.
OK... geen been gebroken !
 
Terug
Bovenaan