Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben van plan een nieuw systeem ineen te zetten. Hierbij wil ik ook een tv-kaart monteren in de pc. De bedoeling is om later hier om te schakelen op digitale televisie. Nu heb ik 2 vraagjes. Wat is hiervoor een goede tv-kaart? Is het mogelijk mijn pc te gebruiken als dvd-recorder?


Gooz
 
Mss een beetje off topic maar een hdrecorder kost tegenwoordig zelfs minder dan een tvkaart voor de pc + dat de pc in dat geval altijd aan moet blijven.
Is dat wel verstandig?
Maar goed als men de tests ff na leest en wat met die dingen gespeeld heeft weet ook dat de kwaliteit van het opgenomen beeld best wat te wensen over laat en dat de kanalen aanbod op zo'n ding ook nog meestal beperkt is en... ik moet er nog een zien die vroeg of laat geen problemen geeft met een of andere driver van andere hardware.
 
Vraag kan je die plaatsen zonder in de pc iets te moeten koppelen ? inpluggen in een ip-slot ok dat begrijp ik wel.

Je hebt ook usb uitvoeringen, het enige wat je moet koppelen is je geluid en video kabel of, in het geval van de ''hybriden'', de antenne kabel van je tv of van de schotel (je hebt ze tegenwordig in dubbele uitvoeringen van beide Hauppage en Pinnacle)
Zoek naar ''hybride usb''
 
Pinnacle is heel goed;) ik gebruik niet anders en volgens mij 1 van de betere tvkaarten

P.S.: Mag dit gesloten worden en is uw vraag opgelost?

yveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan