S
Silverwing
Gast
Ik heb er in toegestemd tijdens de updates om windows update te veranderen naar microsoft update om zo alle downloads bij elkaar te zien.
Blijkt nu dat ze gewoon àllemaal ook geinstalleerd worden,en dat wil ik niet!
Ik zou graag terug naar de oude manier gaan maar vind geen enkele manier om terug te gaan.
Heb al geprobeerd met updates uit en weer in te schakelen maar dat helpt ook niet.
Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?[OPLOSSING]
Blijkt nu dat ze gewoon àllemaal ook geinstalleerd worden,en dat wil ik niet!
Ik zou graag terug naar de oude manier gaan maar vind geen enkele manier om terug te gaan.
Heb al geprobeerd met updates uit en weer in te schakelen maar dat helpt ook niet.
Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken?[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]Daar heb ik ook op instellingen wijzigen geklikt maar dan krijg ik een scherm waarin de onderste grijze balk er NIET staat.
Ik kan nu geen printscreen meer bijvoegen omdat de pc terug bij zijn baasje is en ik dus alle verdere handelingen telefonisch moet (laten )doen.Van microsoft update kom je niet meer vanaf.
Eens je updates hebt gedownload worden ze bewaard op je harde schijf (ik weet niet meer in welke map dat was, maar als je dat absoluut wil zal ik trachten het terug te vinden).
Wat je moet doen is via start/configuratiescherm windows update openen en daar selecteren zoals ik in bijlage heb gezet.
Dus dubbelklik op de 'windows update' snelkoppeling, dat geeft mijn 1e screen.
Klik dan links 'instellingen wijzigen, dat is mijn 2e screen.
Zet de instellingen zoals in deze screen afgebeeld en klik op ok.
Nu kan je de ongewenste updates wissen.
Ze zullen niet terugkeren.
Dat is wat Smessae bedoelt.
Laatst bewerkt door een moderator: