tergend traag op 1 enkele site

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb op de 2é pc hier (xp)een probleem als ik de site van hln bezoek.(HLN: home )
De site word zeer traag geladen en het bekijken van items eens ze geladen is gaat even traag!
Dit is vanaf dat IE7 er op staat,voordien gingen alle sites even goed.Zelfs SP3 geeft geen verbetering of verslechtering.
Ik heb IE al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ,herhaaldelijk tijdelijke bestanden etc verwijderd maar niets helpt.
Het vreemdste is dat het enkel bij de site van hln is,alle andere sites openen vliegensvlug en ook het navigeren op een site gaat vliegensvlug.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
 
Het zal bij de meesten wel goed gaan,bij mij op één pc gaat het ook zeer snel,op de 2é pc daarentegen dus allesbehalve,en dan enkel op die ene site.
Daarom mijn vermoeden dat er iets moet zijn dat het laden van die site tegenhoud.
Op de pc was de hostfile veranderd om de meeste reclamebanners etc. tegen te houden,maar die heb ik terug origineel gezet, zonder resultaat.
 
Het is opgelost.
Ik had nog ergens een andere hostfile en met die te plaatsen zijn alle problemen opgelost.
Heb deze trouwens ook in vistab geplaatst en heb nu helemaal geen reclame meer,heb wel de DNS client service moeten uitschakelen om mijn snelheid te behouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan