Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De ventilator voor de processor kun je minder geluid laten maken door eens goed te ontstoffen .
Hoi
hoe kan ik de tempratuur controleren van de processor en hoe kan ik ventilator stiller maken.
Alvast bedankt..
Grt
sudo apt-get install lm-sensors
sudo sensors-detect
sensors
De ventilator voor de processor kun je minder geluid laten maken door eens goed te ontstoffen .
Dit noem ik top antwoord voor één Linux gebruikerMet volgende opdrachten kan je command line hier wel achterkomen.
Code:
sudo apt-get install lm-sensors
sudo sensors-detect
sensors
DDragon80 , hoe betrouwbaar zijn die softwarematige sensormeters ?
Ranger ga je soms één thermometer gebruiken (lachen)DDragon80 , hoe betrouwbaar zijn die softwarematige sensormeters ?
Zal best kunnen...maar dan is de pc nog niet in werking he....Omdat temperaturen ook in het BIOS weergegeven worden, daarom stelde ik die vraag .
Ach man hou toch op...je geeft in dit topic geen enkele oplossing...alleen maar...Wat heeft dat ermee te maken, als ik na een tijdje mijn computer heropstart ?
Als helper van Pctuts wat bij je staat!Omdat temperaturen ook in het BIOS weergegeven worden
Kleine opmerking nog!Denk dat je Bios tip niet klopt,want als je pc herstart ,koelt die wat af volgens mij,zo dus is het ook geen waarheids getrouwe melding zijn!Wat heeft dat ermee te maken, als ik na een tijdje mijn computer heropstart ?