Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Begrijp eingelijk niet waarom daar zo een tamtam om gemaakt wordt. Je kon toch al je berichten overal op iedere computer lezen vanaf die aangsloten was op internet.
kan je nog met windows mail werken als je telenet webmail hebt?
In "Mijn Telenet" kan je toch overal met je eigen gegevens inloggen en uw mail bekijken en beantwoorden.
Even uitleggen wat telenet hiermee op het oog heeft.Dus ik snap nog altijd niet wat Telenet hiermee op het oog heeft.
Eigenlijk ja en eigenlijk nee ook. Als je IE gebruikt kun je in mijn telenet webmail een bericht beantwoorden en blijft de volledige inhoud bewaard, zodat de ontvanger weet wat je beantwoord hebt. In Firefox werkt dit niet, probeer het maar eens. Zend eens een bericht naar jezelf, open je webmail en je gebruikt Firefox en probeer eens het bericht te beantwoorden.
Ik heb het geprobeerd en het werkt wel! Je moet wel 2x op de verzendknop drukken anders lukt het niet!Het oorspronkelijke bericht word dan als bijlage verstuurd.