telefoongesprekken Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Zou dit mogelijk zijn om telefoongesprekken te bewaren op de HD? Ik gebruik Skype versie 7.6.85.105.

Beleefde groeten.
 
Dag Qtex,
het is onmogelijk om dit progje te downloaden. De reden; laatst heb ik het progje "360 Total Security" gedownload omdat ik dacht dat dit een goed progje was, maar nu houd dit alles tegen wat ik wil downloaden. Ik heb tevergeefs gezocht om dit te verwijderen, maar slaag er maar niet in.
Kan je mij helpen hoe ik dit programma zou kunnen verwijderen?
Alvast bedankt.

je kunt daar voor de SkypeAutoRecorder 1.3.7 gebruiken ...
je dient wel elke telefoon gebruiker die u via Skype benaderd in te lichten dat je deze recorder in gebruik heb ....
meer info lees je hier Skype Auto Recorder - Documentation
 
jij wilt dus de 360 Total Security van je systeem verwijderen ....
dit terwijl je best de 360 Total Security aan kunt passen zodat je wel kunt downloaden ...
helaas gebruik ik zelf de 360 Total Security niet om je hier mee te helpen ...
ik gebruik tot mijn tevredenheid de AVG internet security 2015 ..
 
Ik kan niets doen met "360 Toptal Security" hoor en zo lang dit niet is verwijderd, kan ik geen programma downloaden; hij blokkeert elk programma. Had ik dit geweten, dan zette ik dit programma er nooit op.

jij wilt dus de 360 Total Security van je systeem verwijderen ....
dit terwijl je best de 360 Total Security aan kunt passen zodat je wel kunt downloaden ...
helaas gebruik ik zelf de 360 Total Security niet om je hier mee te helpen ...
ik gebruik tot mijn tevredenheid de AVG internet security 2015 ..
 
welke beveiliging ga je er dan opzetten nadat de 360 Total Security verwijderd is ...
om deze te verwijderen dien je deze eerst via taakbeheer af te sluiten en dan via programma's en software deze te verwijderen
 
Dit is toch geen bijkomende virusscanner? Ik heb Avast als beschermer en dacht dat "360..." een bijkomende veiligheid was, maar verwijderen kan ik niet meer ;!

welke beveiliging ga je er dan opzetten nadat de 360 Total Security verwijderd is ...
om deze te verwijderen dien je deze eerst via taakbeheer af te sluiten en dan via programma's en software deze te verwijderen
 
jij heb dus avast in gebruik en de 360 Total Security
m.a.w. je heb er 2 op je systeem staan ...en dan ondervind je problemen !

de 360 Total Security is een volledig pakket aan beveiliging!
behalve dat deze dus geen eigen firewall heeft heeft deze dus wel een AV en een anti-spyware mee + de mogelijkheid om ook de updates op te halen en zo veel meer .
*persoonlijk zou ik eerder kiezen voor de 360 Total Security dan voor de Avast free
 
Ik dacht dat die "360 Total Security " mocht worden gecombineerd met een virusscanner.
Dus zou jij voorstellen om de Avast te verwijderen?
Maar hoe komt het dan dat ik de "360 Total Security " niet meer kan verwijderen?
Hopelijk ben ik niet te lastig met mijn vragen?

jij heb dus avast in gebruik en de 360 Total Security
m.a.w. je heb er 2 op je systeem staan ...en dan ondervind je problemen !

de 360 Total Security is een volledig pakket aan beveiliging!
behalve dat deze dus geen eigen firewall heeft heeft deze dus wel een AV en een anti-spyware mee + de mogelijkheid om ook de updates op te halen en zo veel meer .
*persoonlijk zou ik eerder kiezen voor de 360 Total Security dan voor de Avast free
 
lastig ben je niet ..

ik stel niets voor ik zei enkel dat mijn persoonlijke voorkeur eerder uitging naar de 360 Total Security dan naar Avast .
indien jij de Avast wilt behouden dan ben jij daar vrij in ...
de Malwarebytes kan samen gebruikt worden met eender welke AV.

 
Ik heb al alles geprobeerd om te verwijderen, doch dit lukt me niet; hij staat zelfs niet bij "programma's en onderdelen"
lastig ben je niet ..

ik stel niets voor ik zei enkel dat mijn persoonlijke voorkeur eerder uitging naar de 360 Total Security dan naar Avast .
indien jij de Avast wilt behouden dan ben jij daar vrij in ...
de Malwarebytes kan samen gebruikt worden met eender welke AV.

 
Ik heb "Free Video Call Recorder for Skype" kunnen downloaden en ik hoop dat ik "360 Total Security" heb verwijderd in de bedoelde map.
Hartelijk dank Qtex!
jij heb dus avast in gebruik en de 360 Total Security
m.a.w. je heb er 2 op je systeem staan ...en dan ondervind je problemen !

de 360 Total Security is een volledig pakket aan beveiliging!
behalve dat deze dus geen eigen firewall heeft heeft deze dus wel een AV en een anti-spyware mee + de mogelijkheid om ook de updates op te halen en zo veel meer .
*persoonlijk zou ik eerder kiezen voor de 360 Total Security dan voor de Avast free
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan