Status
Niet open voor verdere reacties.
2 Oefeningen staan op de stick telkens na 2 uur les.Opsomming,nummering en tab zou ik graag nog wat leren.
Je kan googelen maar ik zie niets wat ik kan zetten in mijn Office 10.Mss evtl er wat richtlijnen erbij uitprinten.
 
VRAAG,waar vind ik tab oefeningen?
Het word een vloek-dag denk ik.Tab instellen is niet gemakkelijk.Als ik de cursor bij de volgend zin zet dan zijn op het lineaal de pijltjes weg en ..............

Je moet na het instellen van de tab, na einde zin gewoon verder gaan en niet de cursor zomaar verplaatsen.
 
Ik heb eerst maar een language pack gaan kopen.Office in 't dutch bevalt me beter.
Stap voor stap geraak ik vooruit met de tab.Ik wil het wel onder de knie hebben.De volgende lessen zijn er ook nog.
 
Het word me een beetje onduidelijk.

In de topicstart staat "Office 10"
Ik ga er van uit dat u hiermee Microsoft Office 2010 bedoeld, maar inmiddels zijn we Microsoft Office 2007 cursussen aan het aandragen en antwoorden aan het geven over taalpakken voor Microsoft Office 2007.

Over welke versie gaat dit topic nu precies ?
 
'hier' en 'gratis cursus.be /word 2010' zijn dezelfden.Ik denk dat ik moet oefenen.Van de eerste keer gaat het niet.
Les 21 zit ik.Op papier is het moeilijk te ontcijferen.De cursus is duidelijk.
Allen dank voor de steun.
 
Microsoft Office 2010 Word ,werken met de tab-toets.Kan men zomaar een tekst kopiëren en in een document plakken om dan er mee te oefenen.?
Vraag is veel te groot om in de titel te plaatsen.Daarbij zou ik zeggen nieuwere MS Office-versies herkennen toch steeds de oudere versies.
 
Stilaan gaat het bij bestaande tekst en tekst schrijven.De cursor moet pinken achter het woord. In het dialoogvenster moet je dan wel het opvulteken aangeven.
De meeste tekens zijn gewoon links uitlijnen, center en het decimaal. Gewoon vlug even selekteren links v/h liniaal en telkens placeren.
De enige sneltoets die ik ken is ctrl+z (ongedaan maken).
Voor de volgende avondles ben ik nu up to date.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan