Taal Vista Basic in het Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik heb van iemand een laptop gehad voor te formateren en terug te installeren dat gebeurd is. Maar er staat geen Nederlands taal te beschikking, kan ik deze toch niet op een of ander manier in het Nederlands krijgen. Wel raar dat er geen Nederlands in de taal lijst staat voor Windows Vista Basic.

[OPLOSSING]Hier kan je de taal bestanden downloaden http://www.froggie.sk/download.html [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi om te proberen maar wel niet erg, je weet wel illeg......

Bestaat er geen ander manier ??

De computer van microsoft activeert het zelf op basis van de productkey.
Dan is het hun eigen schuld he, dat kunnen ze niet ten laste leggen denk ik.
Ze moeten hun soft dan maar verbeteren.
Een taalpakkt overzetten valt minstens even veel op hoor.
 
De computer van microsoft activeert het zelf op basis van de productkey.
Dan is het hun eigen schuld he, dat kunnen ze niet ten laste leggen denk ik.
Ze moeten hun soft dan maar verbeteren.
Een taalpakkt overzetten valt minstens even veel op hoor.

Inderdaad je hebt gelijk, dat zij hun software niet beter kunnen beveiligen is hun eigen schuld.
Het is niet voor niks dat ik persoonlijk van Windows ben afgestapt. om vele reden. Maar ja dit is een ander onderwerp.
 
Is het gelukt met vistalizator?

Nee vistalizator hebben we niet gedaan, we hebben gewoon Vista verwijderd en XP erop gezet voor de volgende reden omdat de processor te laag was 1,6 GHz en maar 1 gb DDR2 SDRAM geheugen. Nu met XP draait hij vrij soepel en sneller omdat XP er beter voor geschikt is, sorry ik had het vergeten te vermelden in deze topic. toch bedankt voor deze interesse, een mens kan wel eens wat vergeten vroeg of laat vergeet ik mijn hoofd wel eens. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen erg.
Ik heb gisteren windows 7 op een oude pentium 3 gezet met 760MB ram (compaq evo510 van 2001).
cpu is 2.4ghz
Die draait zeer goed voornormaalgebruik, surfen enz.
Ik deed er 2 dingen gelijk ok, hij loopt er niet op vast, het ging wel iets minder soepel.
Het is vergelijkbaar met XP op die bak.
Als je een ewperimenteren wil, eventueel in dualboot of eens met een andere schijf.

http://www.pctuts.be/showthread.php?33164-Wie-graag-eens-een-dualboot-wil-proberen-met-windosw-7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan