Status
Niet open voor verdere reacties.
Knipsel2.JPGIk denk dat ik een complex probleem heb want ik kan systeemherstel niet meer toepassen en bovendien krijg ik twee foutmeldingen waardoor backup maken niet meer werkt ( zie beide bijlagen)
Ik heb diverse mogelijkheden van internet geprobeerd echter zonder resultaat. Is hier een oplossing voor ?
Met vriendelijke groeten P. Severins
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    24.2 KB · Weergaven: 177
betreffende de foutcode 0x80070005 zou je eens kunnen nagaan of systeemherstel te gebruiken is in de veilige modus ..
indien blijkt dat je systeemherstel kunt gebruiken in de veilige modus dan is wellicht je gebruikte antivirus de schuldige ..

betreffende foutcode 0x80041321 dien je eerst ook de verborgen mappen en bestanden weer te geven ..
nadat deze verborgen bestanden worden weergegeven ga je vervolgens naar C: \ Windows \ System32 \ Tasks \ Microsoft \ Windows \ WindowsBackup
rechts klik op de WindowsBackup folder en kopieer deze eerst naar een andere locatie zodat je een backup heb van deze folder...
nadat je deze dus veilig gesteld heb dien je de gehele WindowsBackup folder te verwijderen ( je verwijder deze dus uit de map Windows )..
nadat deze verwijderd is ga je de opdrachtprompt opstarten met een rechtsklik "uitvoeren als administrator "
geef de opdracht msfeedssync disable in en klik op enter ..
geef vervolgens de opdracht msfeedssync enable en klik wederom op enter ..
sluit de opdrachtprompt af en herstart je systeem ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan