Windows 11 Systeemherstel in Windows 11 22H2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Systeemherstel, herstelpunt maken is uitgeschakeld na update naar 22H2. Men moet het terug inschakelen. Is er daar een speciale reden voor?

systeemherstel.png

Hier gewoon ingeschakeld na gisteren avond laat over te stappen naar 22H2, denk dat dit dan bij u zal veranderd zijn geweest door de upgrade.

Wat kunt u met :een herstelpunt doen als u een ander besturingssysteem installeert?
Dit is TS niet zijn/haar vraag. De vraag is hoe het komt dat dit uitgeschakeld is en niet aangezet kan worden. Dit is om later te kunnen gebruiken. Niet nu meteen, wat overigens wel kan, als je zegt, dit staat goed zo, je maakt daarvan een herstelpunt en als je ooit eens in de problemen komt, kan je naar deze verse start laat ons zeggen terug keren.

effe een verklaring ..
J.W. bedoeld eerder wat heb je aan je huidige herstel punten gemaakt in een vorige build ...
antw : daar heb je niets meer aan aangezien er een nieuwe build aanwezig is !

#Lspecial hier werd deze optie niet uitgezet doch de herstel punten die aanwezig waren werden hier wel verwijderd tijdens het upgraden naar de 22H2
*er werd hier nadien handmatig een punt aangemaakt .

Een beetje computeraar gebruikt een back-up systeem die je dan terug kunt zetten, zelf maak ik geen gebruik van die herstelpuntengedoe.
Ikzelf maak ook nooit een herstelpunt aan. Revo uninstaller maakt deze wel aan als ik eens een appje verwijder. Maak er wel nooit gebruik van, daar het de free versie is, kan ik deze volgens mij in Revo niet uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan