Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is TS niet zijn/haar vraag. De vraag is hoe het komt dat dit uitgeschakeld is en niet aangezet kan worden. Dit is om later te kunnen gebruiken. Niet nu meteen, wat overigens wel kan, als je zegt, dit staat goed zo, je maakt daarvan een herstelpunt en als je ooit eens in de problemen komt, kan je naar deze verse start laat ons zeggen terug keren.Wat kunt u met :een herstelpunt doen als u een ander besturingssysteem installeert?
Ikzelf maak ook nooit een herstelpunt aan. Revo uninstaller maakt deze wel aan als ik eens een appje verwijder. Maak er wel nooit gebruik van, daar het de free versie is, kan ik deze volgens mij in Revo niet uitschakelen.Een beetje computeraar gebruikt een back-up systeem die je dan terug kunt zetten, zelf maak ik geen gebruik van die herstelpuntengedoe.
Aangezien ik nog nooit een back-up heb gemaakt, maak ik elke dag een herstelpunt. Werkt perfect!Een beetje computeraar gebruikt een back-up systeem die je dan terug kunt zetten, zelf maak ik geen gebruik van die herstelpuntengedoe.
Dat is helemaal waar. je bent inderdaad beter met een backup op een ander medium dan je HDD/SSDBij een echte computercrash door b.v. een kapoete harde schijf/SSD heb je helemaal niets aan een herstelpunt.