Apps Synchronisatie contactenlijst en agenda.

Status
Niet open voor verdere reacties.

G. Zwiers

Steunend lid
Vip Lid
L.S.,
Ik ben zoekende naar een/de contactenlijst app, welke synchroniseren moet in Windows (10) pc, Apple tablet en Android gsm. Indien mogelijk ook nog een/de agenda. Misschien bestaat dit helemaal niet, ik heb tot nu toe nog niets gevonden, maar toch . . . . , als je niets vraagt, weet je het ook niet.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Gerard.
 
Ik vrees dat je met een besturingssysteem te veel zit om dit te kunnen managen. Win 10 en Android valt misschien nog wel te lukken, maar met Apple erbij vrees ik dat het onbegonnen werk is. Niets tegen Apple hoor, maar het is het enige besturingssysteem dat zich erg gesloten houdt en graag afstand houdt van andere besturingssystemen.
 
Skippy, dank voor uw antwoord. Ben geen MS-gebruiker, dus dat was niet de bedoeling. Maar ik zal zeker de URL's lezen. Misschien is dat precies wat ik zoek. Zo ja, dan, misschien, heel misschien zal ik dat dan gaan toepassen. Ik hou u op de hoogte.
 
Anders moet je eens proberen met Google Agenda en Contacten.
Ik zelf heb er geen ervaring mee, maar soms hoor je wel eens wat van mensen die daar mee werken.
 
Kan perfekt, maar zal niet werken op een Apple tablet, hé ! :mad:
Waarom zou een iPad niet synchroniseren met Google Agenda ?
Een iPhone kan dit ook.
Werkt beiden met iOS
Zit zelfs in de app store https://www.google.com/intl/nl/calendar/about/

Google-Calendar-synchroniseren-met-iPhone.jpg



 
Apple geeft als reden voor de non-synchronisatie van de contactenlijst op dat zij dat niet doen i.v.m. de privacy.
De agenda is me wel gelukt.

Kwam in mijn zoektochten "FRUUK" tegen, heeft iemand daar ervaring mee? Bij mijn pogingen bleek dat dit niet werkte bij de laatste software-update voor de iPad en de Iphone.

Dank u allen voor het meedenken en gegevens aanleveren. Ik denk dat het (voorlopig) dus een onhaalbaar plan is.

Wat mij betreft mag dit item worden afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan