supervisor wachtwoord vergeten wil ik nu verwijderen help (windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,

ik heb een tijd achter websites gezeten waar ik niet meer achter wou. ik heb toen een supervisor wachtwoord in gestelt en ben nu mijn wachtwoord vergeten ik heb een paar websites ingestelt waaronder ik een van google toolbar heb gedaan en nu kan ik google toolbar niet meer gebruiken. ik wil die supervisor wachtwoord weg hebben wie kan me helpen. nogmaals windows7.

asvast bedankt:applaus:
ps als je een reactie schrijft wil je het dan niet zo moeilijk neer zetten ik ben niet super goed met computers:shame: schaam schaam :p
 
Eigenlijk begrijp ik de vraag niet zo goed.
Je bedoeld dus dat je de inlog van bepaalde websites kwijt bent of zoiets ?
Omschijf daarom de vraag wat duidelijker, zodat het antwoorden of het zoeken naar een antwoord voor ons wat gemakkelijker is.
 
pas deze werkwijze toe ...
**algemene waarschuwing : wees voorzichtig met het bewerken van het register ...en volg de aanwijzingen op zoals beschreven wordt

hoe verwijder je een Supervisor Wachtwoord


1..Klik Start
Type regedit in het zoekvenster en klik OK.

2..Blader naar deze sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \
Policies \ Ratings

3..Verwijder de sleutel Ratings
. (je kunt de map openen en dan de sleutels verwijderen of je kiest er voor de ganse map Ratings te verwijderen )

Sluit de editor.


 
Hoewel ook ik niet zeer goed begrijp wat je bedoeld, neem ik aan dat het over het Administrator wachtwoord gaat? In ieder geval hierna mijn "oplossing":
Als enige gebruiker van mijn PC heb ik twee dingen gedaan om geen gezeur over wachtwoorden te hebben:
[1] in Uitvoeren: (Winkey+R) gpedit.msc > Computerconfiguratie > Windows-instellingen > Beveiligingsinstellingen > Accountbeleid > Wachtwoordbeleid > Minimale wachtwoordlengte: Tekens op 0 gezet. Ook > Wachtwoorden moeten voldoen aan complexiteitseisen > Instelling op Uitgeschakeld gezet. Ook de vervaltijd van de wachtwoorden op 0 gezet, dus uitgeschakeld.
[2] ook in uitvoeren »Control Userpasswords2« of »netplwiz«. Vinkje weg bij »Gebruikers moeten paswoord invoeren…«.
Nooit meer problemen met paswoorden. Natuurlijk kan en moet je nog paswoorden invoeren bij het inloggen in helpsites en dergelijke.
Verder gebruik ik Lastpass om die te beheren! Hopelijk heb je hier wat aan.
m.v.g.
WaWa
 
Laatst bewerkt:
Thomas, Hoe is het nu met je wachtwoord probleem gesteld?

m.v.g., WW
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan