Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste lezers.
Ik durf wel eens iets binnenhalen ( Downloaden) Het is de 3 de maal in een maand tijd dat ik op de Pagina ga, die dan ook mijn start pagina is bij opladen van Explorer bij het afsluiten blijf op mijn bureelblad de eerste
keer een Gok blad staan , de tweede en derde maal stond er na afsluiten van de websit (niets gedownload de volgende tekst staan.U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien;
Indien u eigenaar of beheerder van deze website bent en u meent dat deze maatregel ten onrechte is genomen kan u een fax sturen op het nummer +32(0)2/733.56.16 5 In het Frans Duits Engels.

Weet iemand hier iets meer van? De vorige keer is die site gehackt...... Wat goede raad kunt u me geven?
 
Lees dit eens het is voor iedereen hetzelfde:
Belgische internetproviders blokkeren torrent sites in het geniep » datapanik.org
Je kan ook de Opera browser gebruiken met Turbo mode aan.
Dan krijg je dat scherm niet (U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien)
Zelf gebruik ik de portable versie Opera@USB : download your free version of mobile Opera:
Lees dit nog eens Ik wil The Pirate Bay - Informatie omtrent de blokkade
 
zo doe ik het.open netwerkcentrum klik op je verbinding dan krijg je een venster klik op eigenschappen
zie dan afbeelding 1 klik op eigenschappen afbeelding 2 verander DNS klik ok en je geraakt overal op......
dns.jpg
 
Het gokblad is een popup en is gemakkelijk met wat html code toe te voegen aan een webpagina. Dit hoeft niet schadelijk te zijn. Ik hou er niet zo van, maar er bestaan vele websites die dit doen.
Zoals Anthony Kumpen vermeld is dit gemakkelijk te blokkeren met een ad of popup blocker.
 
Beste lezers.
Ik durf wel eens iets binnenhalen ( Downloaden) Het is de 3 de maal in een maand tijd dat ik op de Pagina ga, die dan ook mijn start pagina is bij opladen van Explorer bij het afsluiten blijf op mijn bureelblad de eerste
keer een Gok blad staan , de tweede en derde maal stond er na afsluiten van de websit (niets gedownload de volgende tekst staan.U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien;
Indien u eigenaar of beheerder van deze website bent en u meent dat deze maatregel ten onrechte is genomen kan u een fax sturen op het nummer +32(0)2/733.56.16 5 In het Frans Duits Engels.

Weet iemand hier iets meer van? De vorige keer is die site gehackt...... Wat goede raad kunt u me geven?


Het gaat niet om illegale torrentsites , maar om illegale kansspel en goksites .
 
@Swake en wat is het verschil?als een torrentsite op de zwarte lijst staat krijg je ook de stoppagina...
 
Hier dezelfde film om te downloaden de ene in Firefox en de andere in Opera met turbo mode aan

Kick 01.jpgKick 02.jpg
 
Luc is teken dat Kickass op zwarte lijst staat ..dan heb je idd die turbo of ....Google DNS nodig...
 
Surfen met Opera in Turbo modus is surfen via de proxy server van Opera. Hierdoor surf je anoniem via het IP adres van deze proxy en niet met je eigen IP adres.
Als er door de overheid of een andere instantie ( provider ) dan dus een blokkade is gemaakt op bepaalde websites, kun je daar met je IP adres wat je van de provider hebt gekregen niet komen. Uiteraard dan wel met een proxy server. Tenzij men ook dit IP adres heeft geblokkeerd. Maar er bestaan duizenden proxy's dus dit zal zo'n vaart niet lopen.
 
@Pluis zelf gebruik ik geen Turbo of Proxy..wel Google dns waar zit het verschil dan..en kan alles doen..
gaat het ook niet trager met een Proxy.....
 
Ja, surfen via een Proxy gaat nagenoeg altijd trager. Via Google DNS is een sneller oplossing.
 
Dank u PCTUTSERS voor de vele reacties, ik probeer dit goed te bewaren en in het oog te houden,DUS MOET IK GEEN SCHRIK HEBBEN ?...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan