Status
Niet open voor verdere reacties.
Spotnet werkt niet goed. Ik kom wel bij de provider binnen maar tijdens het laden komt een foutmelding 22. Ik heb ook al eens een ander getal gezien. De provider heeft met mijn gegevens ingelogd en het werkt bij hun wel.
Ik kreeg de raad om eens met Spotlite te proberen. Dat gaat wel en ik zie de spots en kan ze openen. Vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om de nzb te krijgen en de content te laden. Verwend door FTD? zal wel maar aub een beetje hulp.

Gr/Ted
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Provideradres: reader2.newsxs.eu

Gebruik eens: reader2.newsxs.nl


<< Het newsreader adres (server adres) is voor alle accounts: reader2.newsxs.nl . Gebruik dit server adres uiteraard in combinatie met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U kunt dit adres ook voor het uploaden gebruiken. >>
 
Laatst bewerkt:
ik zie de spots en kan ze openen. Vervolgens weet ik niet wat ik verder moet doen om de nzb te krijgen en de content te laden. Verwend door FTD? zal wel maar aub een beetje hulp.Gr/Ted

Als ik me spotlite goedvoor de geest haal zie je bij elke spot de bestandsnaam genoemd. Als je deze kopieert en plakt in bijvoorbeeld NZBindex krijg je via "zoeken" de betreffende spot in beeld. Deze aanvinken en dan op "create NZB" drukken.

Succes

DeGreyse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan