Software Speccy en imgburn

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik had vroeger speccy staan en imgburn van het forum, we hebben het daar al eens over gehad en nu krijg ik een defender in het geel, ik ga kijken naar de beschermingsgeschiedenis en zie dit
6675d6b76ab4e-niet_te_verwijderen.jpg

dan staat er nog eens een vermelding van ImgBurn op datum van vandaag (19/06). Programma nooit opengedaan op deze pc.
Ik heb die programm's verwijderd, ik heb de CandyOpen en PiriformBundler proberen in te verwijderen, dit ging niet en in quarantaine proberen te zetten en dat ging ook niet, deze was leeg


Of zijn dit gebeurtenissen die er zijn geweest maar dat je niet kan verwijderen??
 
Laatst bewerkt:
De versies op het forum zijn ALTIJD de originele versies, van de fabrikant.
Maar hier is het nu eenmaal zo dat bij installatie, als je niet de juiste vinkjes weghaalt ook andere software van Piriform wordt geinstalleerd. Die is dan wel onschuldig (zoals die bundler), maar beetje commercieel opdringerig.

Bij desinstallatie blijven die 'geschenkjes' echter op het systeem staan.
Als je dat absoluut wil vermijden moet je bij elke installatie goed opletten, meestal wordt het installeren van bijkomende software tijdens de installatie gemeld en kan je dit weigeren.
 
OOk een goede tip: Mocht je de engelse taal niet machtig zijn ( v.b. meldingen komen om popupschermen met JA te bevestigen) , vraag dan hulp bij installatie van software
Door lukraak JA op te geven kan een bron van ellende veroorzaken!
Ik begrijp wel Engels hoor, heb unif gedaan, het is mijn aandoening die me het moeilijk maakt
 
Download toch gewoon de (gratis) portable versie, unzip, blokkeer CCL++.exe in firewall. Geen reclame, spam of....
Enige verschil is het niet mee opstart. (Weet eigenlijk zelfs niet of die standaard start bij opstarten windows, gebruik het uiterst zelden en als ik het al gebruik enkel de portable.)

Portable versie werkt even goed. Niet meer nodig? Map wissen et voila, 't is weg.
Of zet het op een USB stick en je kan het op al je computers gebruiken zonder installatie.
Nieuwe versies moet je wel zelf weer downloaden.

 
Ik weet niet over wat dit hier allemaal gaat ik heb CCleaner nooit aangehaald en fit is trouwens geen betrouwbaar programma.
Wat Ding is dat Ddragon bedoeld weet ik ook niet.
Mijn topic was hoe verwijder je de geschiedenis in defender.
 
@mdc1756 Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is : die geschiedenis kan je niet op een normale manier verwijderen... En het is overigens ook niet relevant want je hoeft daar niet naar te gaan kijken als je dat niet wil ... het hindert niets !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan