Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spam mails worden meestal verstuurd naar vele mensen en is moeilijk te vermijden, maar je kan altijd de afzender blokkeren of filteren en dan kan je toch al geen spam mails meer ontvangen van .... afzender, weet je hoe je dit moet doen?, anders bekijk ik het even en leg ik je het uit.Ja dat doe ik altijd, maar ik zou graag hebben dat ze niet in mijn spambox komen maar rechtsreeks worden verwijderd.
Is dwijlen met de kraan open. Niet echt een goede oplossing.Spam mails worden meestal verstuurd naar vele mensen en is moeilijk te vermijden, maar je kan altijd de afzender blokkeren of filteren en dan kan je toch al geen spam mails meer ontvangen van .... afzender, weet je hoe je dit moet doen?, anders bekijk ik het even en leg ik je het uit.
Das waar, maar ken jij een betere oplossing dan filteren of blokkeren?.Is dwijlen met de kraan open. Niet echt een goede oplossing.
Zie post #5. Daar verwijs ik naar een ouder topic waar je details kan terugvinden...Das waar, maar ken jij een betere oplossing dan filteren of blokkeren?.
Bedankt voor de tip, weer iets bijgeleerd, is uiteraard beter dan elke mail afzender appart te filteren of te blokkeren.Zie post #5. Daar verwijs ik naar een ouder topic waar je details kan terugvinden...