S
Silverwing
Gast
Ik zit te sukkelen met m'n updates.
Enkele optionele en belangrijke updates mislukken steeds weer terwijl de gewone beveiligingsupdates tot vandaag wel slagen.
Ik krijg soms bij het zoeken naar updates al de fout 80244019
Heb hier Search Results: 80244019 al naar een oplossing gezocht en de pc laten scannen door alle mogelijke scanprogramma's die evenwel niets verdachts vinden.
Ook Nod 32,windows defender en Malwarebytes' Anti-Malware vinden niets buiten dan enkele cr** die als malware worden beschouwd
SP2 is reeds geinstalleerd en volgende updates mislukken steeds:
KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86
Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.61.1700.0)
Atheros - Network - Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller
Type update: Optioneel
Atheros Network software update released in November, 2008
nVidia - Display - NVIDIA GeForce 8600 GT
nVidia Display software update released in March, 2009
De router is ook al gereset maar niets helpt.
Iemand die kan helpen dit op te lossen?[OPLOSSING]
Enkele optionele en belangrijke updates mislukken steeds weer terwijl de gewone beveiligingsupdates tot vandaag wel slagen.
Ik krijg soms bij het zoeken naar updates al de fout 80244019
Heb hier Search Results: 80244019 al naar een oplossing gezocht en de pc laten scannen door alle mogelijke scanprogramma's die evenwel niets verdachts vinden.
Ook Nod 32,windows defender en Malwarebytes' Anti-Malware vinden niets buiten dan enkele cr** die als malware worden beschouwd
SP2 is reeds geinstalleerd en volgende updates mislukken steeds:
KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86
Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.61.1700.0)
Atheros - Network - Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller
Atheros Network software update released in November, 2008
nVidia - Display - NVIDIA GeForce 8600 GT
nVidia Display software update released in March, 2009
De router is ook al gereset maar niets helpt.
Iemand die kan helpen dit op te lossen?[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]Het is opgelost!
Ik heb de instellingen voor IE terug naar standaard gezet en een startmenu dat ik al van in het begin gebruikte ipv het originele van vista verwijderd.
Toen ik gisterenavond de pc wou afsluiten zag ik dat er nog updates waren.Ik heb die laten lopen en jawel het was die update waar ik al zo lang mee sukkelde.
Eind goed al goed:yahoo:
Laatst bewerkt door een moderator: