Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb pas nieuwe software van nero aangekocht ,maar krijg deze niet geinstaleert , het is nero 'move it' kan iemand mij raad geven hoe ik deze moet op mijne pc zetten ik krijg steeds een foutmelding als de sofware bijna binnen is en die zegt dat de instalatie mislukt is ,alvast bedankt
 
move it

move it

ja heb nero 8 op de pc staan , Nadat ik de cd-rom in mijn computer stopte kwam er een schermpje tevoorschijn. Ik kon hier kiezen welk product ik wil installeren. De enige keuze was echter Nero Move it, dit menu is in mijn ogen overbodig. De installatie zelf is heel gemakkelijk en verliep zonder problemen. Echter na de installatie was er geen snelkoppeling in het Menu Start te bekennen. Ook op het bureaublad geen snelkoppeling. In plaats daarvan was er wel een leeg bestand aangemaakt met de naam 'FOUT'. Een kleine bug dus. nu probeer ik de instalatie opnieuw te installeren maar zelfs dit lukt niet meer ,ook heb k de vorige insatllatie heb verwijdert pff ,rommel precies
 
nero move it

nero move it

bedankt Ivan ,ga dit zeker eens uitproberen ,appropo nu ik hier toch nog ben ,Ivan kan jij mij geen goed software programma aanprijzen om fotoos beter te beheren en eventueel op cd te zetten om nadien op tv te laten zien

mercikkes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan