Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste vrienden ,
Kan ik z'n dvd maken waar al mijn software op staat ,als ik die in de pc steek dat ie zelf de programma's een voor een instaleer ?
Zo ja met welk een ?
Op een pc gaat niets vanzelf. Je moet altijd de programma's installeren.
Je kan best een backup nemen als het is om Uw gegevens later terug te zetten. Maar ook dan gaat het niet vanzelf.
De cd van Uw laptop is een installatie cd. Daar staan niet alle programmas op die ge normaal gebruikt op Uw pc. Zeker niet Uw data die ge opgeslegen hebt.
De cd van Uw laptop is een installatie cd. Daar staan niet alle programmas op die ge normaal gebruikt op Uw pc. Zeker niet Uw data die ge opgeslegen hebt.
Waaror zou je dit niet kunnen, formateer je pc en installeer besturing systeem. Installeer alles drivers en software dat je wenst. Zet alles naar wens en neem een backup.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.