Status
Niet open voor verdere reacties.
zelf heb ik een account bij skype, maar mijn dochter, die dezelfde pc gebruikt zou zelf haar eigen account hebben. Nu is de vraag: kan dat op dezelfde pc en zoja hoe?? Ik heb al alles afgezocht maar nog niets gevonden behalve dan het downloaden van Skype en dat heb ik al.

Tussen haakjes -)5 ik sta op smalband. Telenet, doe nu eindelijk eens iets aan die limieten, please......in de positieve zin natuurlijk ;)[OPLOSSING]
Kan je je niet gewoon uitloggen, en als andere gewone gebruiker aanmelden? Dacht dat dit kon in vroegere versies.

terug op de goeie band, de brede dus :duimop: ik zal een beetje voorzichtiger moeten zijn met uppen en downen...
Maar dat bij zijde, dit zaakje mag gesloten worden, dank zij de zeer gewaardeerde hulp van ons aller Mat is mijn dochter nu geregistreerd gebruikster van Skype!
Thx m8
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, Mat, ik heb dat idd ooit nog gedaan voor ons vrouwke, maar aangezien deze niet telefoneert via skype, ik heb haar zelfs niet meer in mijn contactpersonen staan;) , wist ik het niet meer.
Het eindresultaat is: dank zij jou antwoord is mijn geheugen terug opgefrist en ik denk dat we die account aangemaakt hebben. Nu nog effe testen op een andere pc en klaar is kees. Moest het nog niet werken hoor je nog van me.:duimop: :duimop:
 
Laatst bewerkt:
terug op de goeie band, de brede dus :duimop: ik zal een beetje voorzichtiger moeten zijn met uppen en downen...
Maar dat bij zijde, dit zaakje mag gesloten worden, dank zij de zeer gewaardeerde hulp van ons aller Mat is mijn dochter nu geregistreerd gebruikster van Skype!
Thx m8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan