Sjablonen probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik zit met een probleempje met word sjablonen, ik heb er document **.dot daar staat mijn koptekst en voetteskt in. Maar als ik nou pagina nummers ga invoegen en zeg begin op pagina 2 dan is mijn koptekst en voetteskt van pagina 1 weg. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Mvg, Snuifje
 
Volgens mij ligt het aan het volgende:

Doordat je zegt dat de paginanummer vanaf de tweede bladzijde moeten beginnen, zal hij bij de pagina-instellingen de eerste pagina als afwijkend instellen. (zie: Bestand > Pagina-instellingen > tabblad Indeling)

Indien je de koptekst toch op het eerste blad wil hebben, dan zal je deze apart moeten instellen op je eerste pagina.

hopelijk is dit voldoende als antwoord

grtz, Aflitto
 
Nee ik krijg het niet goed.. steeds als ik nummers doe dan gaat de koptekst en voettekst weg op pagina 1.

Ik zit nu zelf te denken om de koptekst en voettekst in een macro te doen. Dat je eerst je brief met pagina nummers typ en daarna de kop en voettekst pas toe gaat voegen... ik weet alleen niet hoe ik het in een macro moet maken omdat het 2 afbeeldingen zijn.

Iemand een idee hoe ik dat moet doen, of hoe je het zonder macro ook goed kan krijgen?

Mvg Snuifje
 
Welke Word Office versie heb je ?

Welke Word Office versie heb je ?

Met welke versie van Word Office werk jij momenteel, want er zitten grote verschillen tussen de 2000-2003-2007 ???
Dan pas kan ik eens kijken hé , anders heeft het geen zin!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan