Status
Niet open voor verdere reacties.
:duimop:Zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer servicepack 2 voor Vista uitkomt, het zou nu kortlings moeten zijn maar wanneer juist weet ik niet. Dank Bij voorbaat Jossoons
 
SP2 voor Vista is eind mei uitgekomen, maar is voor zo ver ik weet nog niet in het Nederlands beschikbaar.
 
:duimop:Zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer servicepack 2 voor Vista uitkomt, het zou nu kortlings moeten zijn maar wanneer juist weet ik niet. Dank Bij voorbaat Jossoons

Vista Service Pack 2 komt eraan
Nederlandse versie donderdag beschikbaar
26 mei 2009 | Pieterjan Van Leemputten Service Pack 2 voor Windows Vista en Server 2008 zijn nabij. Microsoft heeft zojuist het updatepakket vrijgegeven in de eerste zes basistalen. Aanstaande donderdag volgt de Nederlandstalige versie al.

Met SP2 beschikt Vista over een aantal nieuwe functies. Windows Search 4.0 wordt geïnstalleerd om sneller en relevanter te zoeken. De ondersteuning voor Bluetooth wordt opgetrokken naar versie 2.1.

Helemaal nieuw is de mogelijkheid om voortaan standaard Blu-ray-schijven te schrijven. De functie Windows Connect Now (WCN) moet dan weer de Wifi-verbinding vereenvoudigen.

Een minder merkbare feature is de ondersteuning van UTC-tijdsmarkeringen. Hierdoor worden bestanden correct gesynchroniseerd door verschillende tijdszones heen.

Het updatepakket is vanaf donderdag te downloaden op de site van Microsoft. Eind juni volgt de uitrol via de automatische update.

bron: ZDNet

Twee donderdagen verder? en nog niks :shame:
 
er zijn de laatste dagen nog steeds problemen met de servicepack vond ik met google.
Tot vastlopende pc toe.
Ik wacht nog even af.
 
Service packs hebben altijd één ding gemeen, wat voor de één werkt is voor de andere een brok miserie. Tot nu toe nog nooit enig euvel gehad met service packs.
Ook ik had dit al gelezen op verschillende forums, maar tussen al die foutberichten lees je ook verschillende die er geen last mee hebben. De meeste negatieve berichten die ik tot nu toe aantref is het trager werken van de pc. Geen goed nieuws voor wie nu al vindt dat zijn pc-tje al traag werkt met Vista.
Of willen ze op deze manier de Vista gebruikers ook op de kar van Windows seven zetten ?
 
Wie Sp2 van Vista wil in het Nederlands...deze is van af heden af te halen via de update site. Ik draai hem sedert deze avond en dit gaat vlotjes.
Het opstarten zelf vind ik iets trager gaaan, maar niet dat het ergerend is.
 
SP2 komt hier vanzelf binnen via automatis updates, bij iedereen waarschijnlijk nu.
Deze topic mag geloof ik gesloten worden.
Bij problemen met de SP2 een ander topic starten graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan