Status
Niet open voor verdere reacties.
E

errol

Gast
ik krijg vaak de melding wild u dit script stoppen ja / nee hoe kom ik hier vanaf of hoe stop ik dit script
 
ik krijg vaak de melding wild u dit script stoppen ja / nee hoe kom ik hier vanaf of hoe stop ik dit script

kan je iets duidelijker wezen? met wat je dat krijgt,,,,,,,
Welk systeem je draait Xp of vista ?
Dan helpen we je graag ;)
 
scipt stoppen

scipt stoppen

ik draai xp en ik krijg de melding wild u dit script stoppen anders wordt het internet trager
 
Ga achtereenvolgens naar Start, Uitvoeren , type hier msconfig en druk op Enter. Kies in het volgende venster voor het tabblad boot.ini, zet een vinkje voor "safe boot" met nerwerk en druk op OK. Hierna zal gevraagd worden om je PC te herstarten, waarna de PC in veilige modus opstart. Wil je de volgende opstart in "Normale modus" uitvoeren, dan moet je wel even het vinkje in Systeemconfiguratie, tabblad boot.ini weghalen.

In veilige modus met netwerk scannen
lKlik hier online scannen
 
Tipje

Tipje

het kan zijn dat je niet de meest recente versie hebt om bepaalde scripts te draaien. dan krijg je zo'n melding. meestal is java dan verouderd...
 
het kan zijn dat je niet de meest recente versie hebt om bepaalde scripts te draaien. dan krijg je zo'n melding. meestal is java dan verouderd...

Maar dan krijg je een andere foutmelding van java, Zoals deze
Code:
'Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Macromedia Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.'
 
Maar dan krijg je een andere foutmelding van java, Zoals deze
Code:
'Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Macromedia Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.'

het kan ook gaan om andere scripting natuurlijk.... buiten grondig testen op infecties ( want het kan een fake alert zijn ) zoals hiervoor al werd aangegeven zou ik toch nakijken of alles up to date is. test ook eens een andere webbrowser, dat gaat je ook meer info geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan