Smartphone Scherm gaat ongevraagd aan- en uit

Hallo beste mensn,

Ik heb zojuist mijn nieuwe Smartphone Umidigi G6 5G in gebruik genomen. Het lijkt een fijn toestel, maar wat mij opvalt is dat, wanneer ik het toestel in de houder van mijn fiets plaats, om te navigeren, het scherm vooral bij schokken tijdens de rit ongevraagd aan- en uit gaat. Ik zou graag willen, dat het scherm aan gaat wanneer ik hem handmatig aan- of uitzet en niet schijnbaar automatisch. Wie weet hoe ik dit op dit toestel kan instellen? Ik zou dat nog graag vernemen.
Met vriendelijke groet.
Cor Jansen.
 
Een scherm dat bij "schokken" uit- en aangaat heeft een hardware probleem (tijdelijk contactverlies). Heeft niets te maken met de software.
 
Als u die smartphone kunt openmaken, eens kijken of alles klikvast zit.
Terug binnenbrengen bij de verkoper (garantie).
Tussen de telefoonhouder en het stuur schokabsorberend materiaal plaatsen (schuimrubber)
 
Ik zou die terug brengen naar waar je heb gekocht hebt
Ps: ik zelf zou zo een merk niet kopen ,zou eerder voor een bekent merk gaan (Samsung ,Oneplus of Google ) en daar betaal je even veel
 
UMIDIGI is a Chinese consumer electronics manufacturer established in 2012, initially known as UMI.

The company, based in Shenzhen, Guangdong, focuses on producing smartphones and other electronic devices for the global market. UMIDIGI is recognized for offering budget-friendly devices with competitive specifications, such as high-resolution cameras, large displays, and powerful processors.
Their product lineup includes models like the A15 Pro 5G, which features a 120Hz AMOLED display, and the Bison GT2, known for its rugged design and large battery capacity.
====

UMIDIGI is een Chinese fabrikant van consumentenelektronica die in 2012 werd opgericht en aanvankelijk bekend stond als UMI.

Het bedrijf, gevestigd in Shenzhen, Guangdong, richt zich op de productie van smartphones en andere elektronische apparaten voor de wereldmarkt. UMIDIGI staat bekend om het aanbieden van budgetvriendelijke apparaten met concurrerende specificaties, zoals hoge-resolutiecamera's, grote schermen en krachtige processors.
Hun productlijn omvat modellen zoals de A15 Pro 5G, met een 120Hz AMOLED-scherm, en de Bison GT2, bekend om zijn robuuste ontwerp en grote batterijcapaciteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan