Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze scanner werkt nog goed onder Windows XP maar nu wil ik die gebruiken onder Windows Vista 32bit. Medion heeft slechts drivers tot Windows XP.
Iemand een oplossing voor mij?
 
je beseft dus dat medion nooit drivers heeft uitgebracht voor vista ...
indien je win7 zou installeren dan kan deze scanner in de compabiliteitsmodus van xp geinstalleerd worden en dan zal deze ook werken ..
je dient dan wel de setup van deze driver uit te voeren met admin rechten ..

probeer dus eens of je de compabiliteitsmodus ook in vista kan toepassen !!!!

anderzijds heb ik HIER ..
een site gevonden die naar hen zeggen de driver gratis ter beschikking stelt voor de Medion MD9705
klik verder op de download micro star (msi) medion 9705 driver en er opent zich een ander pagina , hier geef je eerst de code in die je vermeld zie staan ...nadien krijg je dan de download
 
Hallo qtex,

Bedankt voor je reactie. Je link begint wel veel belovend maar het is volgens mij een site die je tracht te verleiden tot het installeren van het programma UpdateMyDrivers want van de scanner is dan niks meer te zien.
Ik heb dat dan toch maar gedownload en geïnstalleerd. Na het runnen stelde dat mij voor om over de 30 drivers te updaten maar voor mijn scanner stond er niks tussen.

Ik denk dat het hopeloos is of heb ik toch iets fout gedaan?

Joke
 
je heb gelijk ...het volwaardige driver update tool kun je voor 10dollar's aankopen ....das dus geen oplossing ...!3
ik had deze zelf niet getest ...nu ik deze getest heb sta ik ook met mijne mond open ...
kweet dat mijn systeem up to date is met de drivers en toch gaf deze me een melding dat er 9 drivers dienden te worden bijgewerkt !!! verdacht !!!
 
je beseft dus dat medion nooit drivers heeft uitgebracht voor vista ...
indien je win7 zou installeren dan kan deze scanner in de compabiliteitsmodus van xp geinstalleerd worden en dan zal deze ook werken ..
je dient dan wel de setup van deze driver uit te voeren met admin rechten ..

probeer dus eens of je de compabiliteitsmodus ook in vista kan toepassen !!!!

Dit laat toe typische applicaties te draaien in die modus, niet om drivers te installeren. Gaat nooit werken.
 
Ik heb makkelijk praten natuurlijk, omdat ik hier nagenoeg alle Windows versie in het netwerk heb.

Maar misschien is een Dualboot een optie om deze scanner te blijven gebruiken. Scannen doe je meestal niet dagelijks.
Ik geef toe, niet de meest vriendelijke optie + het kost wat schijfruimte, maar het werkt wel.

Dus Windows XP naast Windows Vista.
 
Allemaal bedankt voor de raadgevingen maar het heeft allemaal niet geholpen.
Ik heb nog een oude laptop liggen met XP en voor die enkele keer dat ik iets moet scannen zal ik hiervan gebruik maken. Alles hangt er natuurlijk af van het gebruik dat je moet maken van de scanner. Ik meen dat het bij mij een jaar geleden was dat ik nog iets gescand heb en dan was het nog voor iemand anders.

Dat driverspack ga ik wel op een cd branden, altijd handig.
Nog eens bedankt,
Joke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan