Status
Niet open voor verdere reacties.
thum_845d325a0493b6.jpg


dit is de hoes van de handleiding in true color op 96 dpi
 
ik heb mijn pc in aldi gekocht
en geen geluk ermee
maar ik had naar medion gebeld en die trokken daar echt aan den baard,nog eens telefoneren en nog eens zoveel wachtende voor u , en ze zeiden , binnen juist één maand komt er een monteur bij u langs om een nieuwe hd te steken
ik zeg jullie mankeren iets dan ga ik stappen ondernemen
ik dus gebeld naar aldi hoofdzetel ,en mijn probleem uitgelegd ,en na een kwartiertje kreeg ik van medion een tel terug dat ze het binnen de 10 dagen zouden komen herstellen want aldi had hen gebeld.
dus het ligd niet aan aldi maar aan medion
ik koop nooit meer iets van medion
not njet basta
 
Medion maken zelf niks
Zij plaatsen een bestelorder van enkele duizende stuks op voor waarde dat het orginele merk vervangen word door medion
neem nu deze scanner is eigenlijk een microtek(is wereldleider op gebied van scanners) vergelijkbaar met een scanmaker 4900 en het verschil zit hem in de bijgeleverde software,het andere verschil is de prijs:nl de richtprijs van dat toestel is 179 €
Dus heb ik liever minder proffesionele software maar toch een degelijk toestel voor maar 59.99 €

Hoe kan je meestal ontdekken dat welk toestel van medion een ander merk is:
configuratiescherm==>apparaatbeheer==>hardware==>het toestel zoeken en dan bij sturingsprogramma's zie meestal het merk van fabrikant
 
Medion maken zelf niks
Zij plaatsen een bestelorder van enkele duizende stuks op voor waarde dat het orginele merk vervangen word door medion
neem nu deze scanner is eigenlijk een microtek(is wereldleider op gebied van scanners) vergelijkbaar met een scanmaker 4900 en het verschil zit hem in de bijgeleverde software,het andere verschil is de prijs:nl de richtprijs van dat toestel is 179 €
Dus heb ik liever minder proffesionele software maar toch een degelijk toestel voor maar 59.99 €

Hoe kan je meestal ontdekken dat welk toestel van medion een ander merk is:
configuratiescherm==>apparaatbeheer==>hardware==>het toestel zoeken en dan bij sturingsprogramma's zie meestal het merk van fabrikant

ge moet het maar allemaal weten,he;)
nuttige info Rudy;)

SIMBA
 
bij mij komt er niets binnen van den aldi

ik betaal liever wat meer , koop liever bij iemand waar je terecht kunt voor info garantie enz


en ik heb er al veel in mijn handen gekregen computers van den aldi


maar ieder zijn eigen mening natuurlijk

kijk nu naar die printer die er deze week in staat wel ik kan die nog goedkoper aankopen
 
denk je dat deze praktijken enkel bij medion gebeuren
nee nee sommige systemen van compaq worden ook elders gemaakt onder dezelfde voorwaarden als medion
vroeger stond bij de meeste grote merken kwaliteit op kop,nu wil men verkopen en nog eens verkopen onder de prijs van een ander en hoe ,een minderwaardig produkt verkopen met een merknaam
 
Medion

Medion

Ik heb wel een positieve ervaring met medion. Als je kijkt naar de verhouding prijs-kwaliteit dan kan je alleen maar vaststellen dat je veel krijgt voor je geld. En als er iets stuk gaat dan wordt je nog relatief snel geholpen.
Wat de medion PC betreft kan ik enkel vaststellen dat dit zeer complete systemen zijn die ik niet kan nabouwen voor die prijs. Wat wel waar is dat voor de kleine problemen het zeer handig is iemand in de familie- of kennissenkring te kennen die de kleine problemen kan aanpakken. Denk niet dat een merk PC zoveel meer te bieden heeft aan zijn cliënteel. Als je een probleem hebt dan moet je dikwijls veel geld neertellen om weliswaar snel verder geholpen te worden. Maar ik ken er die dan veel geld moeten neerleggen voor weinig ... (Maar ze hebben dan zeker het gevoel meegekregen om op professionele wijze geholpen te zijn.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan