Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb hier een nauwelijks gebruikte (eigen schuld) scanjet HP 4370 die ik niet weet te gebruiken,
want draait niet op Windows 10, noch op Windows 7. Kan ik nu echt niets anders doen dan weggooien
en een nieuwe komen, of is er toch nog een oplossing ?
(Ik heb Windows 10 Home, en geen Windows 10 Pro)

Alvast bedankt mocht iemand mij kunnen helpen !
 
raar dat jij dus beweerd dat je deze niet kunt gebruiken op een Windows 7 aangezien er op de Site zelf wel drivers te vinden zijn voor de Windows 8.1 ....

aangezien je Windows 10 gebruikt dien je dus de Windows 8.1 Patch te gebruiken als ook de HP Print and Scan Doctor for Windows neem wel de juiste bit versie ... kijk eens hier !
 
raar dat jij dus beweerd dat je deze niet kunt gebruiken op een Windows 7 aangezien er op de Site zelf wel drivers te vinden zijn voor de Windows 8.1 ....

aangezien je Windows 10 gebruikt dien je dus de Windows 8.1 Patch te gebruiken als ook de HP Print and Scan Doctor for Windows neem wel de juiste bit versie ... kijk eens hier !


Ik heb blijkbaar niet op de juiste plaats op de website van HP gekeken. Stom van mij !
Ik ben een leek, dus vandaar mijn volgende domme vraag: waar vind ik die Windows 8.1 Patch ?
Die HP Print and Scan Doctor for Windows heb ik gevonden en proberen te downloaden, maar lukt niet.
Deze scanner werd niet gedetecteerd ondanks het feit dat hij aan mijn laptop is aangesloten.
Waarschijnlijk moet ik dan eerst die Windows 8.1 Patch zien te vinden om dan het stuurprogramma te
downloaden en dan met die HP Print and Scan Doctor for Windows aan de slag te gaan vermoed ik ?
 
vertel eerst eens welke bit versie jij gebruikt ?
ik veronderstel dat je dus de Windows 10 64bit gebruikt ...
en zodus dien je de update aan te klikken en verder op de blauwe Download button te klikken om de CPE_Scan_Destination_Update_hpCOM_001_003.exe op te halen ...
deze zou je dan van onderen in de edge browser moeten vermeld zien en deze vind je dus terug in de map "Downloads"
Ashampoo_Snap_2016.07.23_15h48m05s_004_.jpg
Ashampoo_Snap_2016.07.23_15h53m04s_005_.jpg
Ashampoo_Snap_2016.07.23_15h53m58s_006_.jpg
 
je vermelde " Die HP Print and Scan Doctor for Windows heb ik gevonden en proberen te downloaden, maar lukt niet." wat lukt er hier niet ... beiden haalde ik hier juist probleemloos op !

Ashampoo_Snap_2016.07.23_16h03m53s_007_.png
 
Wel, ik heb die wel gedownload (staan ook bij mijn "Downloads"), maar kan ze niet uitvoeren.
Die "HP Print and Scan Doctor for Windows" stopt op het moment dat er geen HP-apparaten gedecteerd worden.
Bij uitvoeren van die "CPE_Scan_Destination_Update_hpCOM_001_003.exe" verschijnt melding dat deze update niet nodig is op mijn computer. Ik begrijp het dus nog altijd niet ... (ligt zeker aan mij !)
 
dan weet ik het ook niet meer tenzij de nodige drivers via de update functie worden opgehaald !
*echter zoals ik het begrijp word deze scanner waarschijnlijk niet herkend ... staat deze dan wel vermeld bij "apparaten en printers "
 
dan weet ik het ook niet meer tenzij de nodige drivers via de update functie worden opgehaald !
*echter zoals ik het begrijp word deze scanner waarschijnlijk niet herkend ... staat deze dan wel vermeld bij "apparaten en printers "


Ben er uiteindelijk in geslaagd (weet zelf al niet meer goed hoe) om een driver te kunnen installeren, afgehaald v/d HP-website.
Deze is wel niet volledig (dia's scannen lukt bvb niet) en de nodige updates krijg ik niet (lukt niet). HP beweert dat ik desondanks
via Windows Paint verder kan ...
Vermoedelijk begreep ik jouw uitleg niet goed, maar ik wil je wel heel erg bedanken voor al de moeite die je gedaan hebt !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan