Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gemerkt dat ik ik , sinds ik Win7 gebruik, geen gekleurde afbeeldingen meer in PDF kan scannen, ook niet in grijswaarden, wel gewoon in wit-zwart. Vroeger, toenh ik nog Win XP gebruikte ging dat wel. Mijn scanner is een canscan lide 90.
Kleur scannen in JPG of TIFF lukt wel. Alleen in PFD weigert hij kleuren te scannen. Iemend een gedacht waaraan dit kan liggen ?
;!;!
 
Weet je ook of je het 32bit of 64bit besturingssysteem gebruikt?
Klik hiervoor met de rechterknop van je muis op start/deze computer en kies voor eigenschappen.
Bij type systeem vind je het antwoord.
Verwijder de huidige driver van je scanner, koppel het toestel los en sluit de pc af.
Start op zonder scanner en wacht tot windows volledig gestart is.
Ga nu naar de site van canon europe en selecteer daar bij besturingssysteem windows 7, bij taal ditch en submit.
Nu worden de Nederlandstalige drivers gefilterd geschikt voor windows 7
Download de passende driver (32 of 64bit) en installeer deze volgens de voorgeschreven procedure.
 
Prima gedacht, nijltjetweety, maar ik gebruik een 64 bit besturingssysteem, en ik denk dat er bij de installatie rekening is gehouden met die 64 bit. maar in ieder geval ik zal dat toch nog even nachecken. veel dank
 
de ts heeft zich al een tijd niet meer laten horen ,zodoende word deze afgesloten !
de ts kan dit openen door één van de medewerkers een pb te sturen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan