Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Het is namelijk zo , ik heb op mijne Laptop Windows Vista staan maar ik wil graag terug overschakelen naar Windows Xp maar als ik mijne Windows Xp setup cd insteek dan loop het goed tot ik een partitie wil aan maken dan zegt die er zijn vaste schijven aanwezig
hier de gegevens van mijne Laptop

Besturingssysteem: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Versie besturingssysteem: 6.0.6000 Build 6000
Systeemnaam: PC_VAN_RONNY
Systeemfabrikant: TOSHIBA
Systeemmodel: Satellite L40-15B
Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2310 @ 1.46GHz
Versie/datum BIOS: American Megatrends Inc. V1.90 , 03/04/2008

Al Bedankt Voor De Hulp.

Grt

Ronny
 
best nog vermelden dat je een notebook hebt of een pc.
Ik heb drivers gezocht voor notebook satelite L40-15B
Laat 'type en short model zoals ze standaard zijn (all en alle) en klik na het invoeren van je gegevens op zoek (onderaan de pagina buiten beeld staat dan alles wat je nodig hebt)

De pagina voor driver downloads staat hieronder

Wat je precies nodig hebt weet ik niet
Dat zal denk ik de 'chipset utility' zijn, maar er staat lager ook 'storage driver'
Zet alles wat je vind op een cd, die kan je dan bereiken vanuit de windows setup (je zal wel de windows cd even uit je cd rom drive moeten nemen, vergeet dan niet om later deze terug in de lade te leggen van je cd rom als je verder gaat met de installatie van windows.


Als de setup van windows xp start zal je na het eerste zwart scherm van de setup het blauwe scherm krijgen van de setup met onderaan het scherm een witte balk met zwarte letters.
Het eerste dat daar in komt te staan is 'druk op F6 om een niet microsoft SCSI/RAID stuurprogramma te installeren. . .
Druk dus op dat ogenblik op de functietoets F6 (bovenaan je toetsenbord)
De bestanden van de setup worden gecopieerd.
Na dit copieren krijg je de gelegenheid om de systeemdiskette (of cdrom) van de fabricant (toshiba) in de computer te stoppen.
Voor mijn pc moet ik enkel de cdrom met de drivers invoeren (dat is een autorun).
Vanaf hier zal je zelf moeten uitvissen hoe je verder moet.
Met toshiba heb ik geen ervaring
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan