Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet ik wel, geen probleem.ik wilde u dan ook niet aanvallen .
Geloof ik direct, maar zoals ik zei het zijn criminelen, ze krijgen zoiets waarschijnlijk klaar door een moment van niet opletten bij heel veel computergebruikers.het straffe is dat ik me nooit bij hen heb ingeschreven
Als het een echte link van Ryanair betreft kan het zijn dat je nog één mailtje ontvangt (zoiets van het duurt 24 uur om uw aanvraag te verwerken) en daarna ben je er vanaf.Onderaan die mail heb ik vandaag Undiscribe aangeklikt. Via je browser bij hun komt er dan tevoorschijn ' Thank you, you have successfully unsubscribed from our database'.
Als dat maar goed gaat?
Dit doet mij denken aan een StarTrek film, Scotty had miljoenen kilometer gereisd, waarom geen miljoenen emails?kun je op korte termijn tientallen, honderden of misschien wel duizenden email berichten gaan ontvangen.
@ Skippy doe niet zo jumpy, hobbyman heeft duidelijk aangegeven dat het een ryanair link was.
Dit doet mij denken aan een StarTrek film, Scotty had miljoenen kilometer gereisd, waarom geen miljoenen emails?
Verkoop geen onzin en maak Tutsleden niet onnodig bang.