Status
Niet open voor verdere reacties.
jij daar een tegen "gast " met het IP adres 95.154.230.253 geeft commentaar terwijl jij zelf ..
verschuilt zit achter hide ip

inplaats van openlijk uit te komen , ga je beter ergens anders de zaak verzieken .
 
Met het delen van een visie, het benoemen van de dingen en het meegeven van waarheden is niets mis, met het nemen van voorzorgen ook niet.

Het verwijderen van berichten is helaas niet zo koosjer.
 
DDragon80 bedankt
logboek - toepassingen
ik heb dat eens bezien en ik zie volgende foutmeldingen op verschillende uren tussen 11 en 13.30 uur :
3 x foutmelding application error
4 x bonjour service

logboek - systeem - allemaal tussen 0820 en1700 uur
8 x foutmelding : 2 x SCardSvr en 6 x Ati2mtag
13 x uitroepteken :
3 x Ati2mtag
1 x Tcpip
9 x disk

ben je daar iets mee aub ?
zo neen, leg me aub even uit hoe ik wat moet doen
veel dank en groeten

Op zich ben ik met deze informatie niet zo heel veel. Op het moment (exact tijdstip) van die fout kan je best in het logboek gaan kijken (in systeem en toepassingen) om te zien of er op dat tijdstip een logging is gezet. Indien zo mag je de inhoud van die logging hier posten.
Indien er op het tijdstip van die foutmelding geen logging terug te vinden is, is er waarschijnlijk geen gegenereerd en loopt dat spoor dood.
 
Zoals reeds gezegd lijkt dit forum me niet meteen the-place-to-be te zijn als het op bestrijding van malware aankomt en is er beter aanbod "op de markt".

Verder niets dan lof hoor jongens !

Jammer dat berichten verwijderd worden terwijl ze vol waarheden zitten.

Wie zegt dat dit hier om malware gaat?
 
goede morgen,
gisteren probleemloos verlopen
vandaag terug een runtime error
zie bijlagen van logboek toepassing en systeem
graag duidelijk verstaanbaar wat ik moet/mag doen
dank en groetjes
 

Bijlagen

  • runtime error.jpg
    runtime error.jpg
    15.1 KB · Weergaven: 78
  • toepassing logbooek.jpg
    toepassing logbooek.jpg
    38.3 KB · Weergaven: 80
  • systeem logboek.jpg
    systeem logboek.jpg
    47.4 KB · Weergaven: 80
dank voor je bericht
die bonjour, ik weet nog geen eens voor wat het dient ,??
wat is het aub ? want anders zeg je maar hoe ik dat ding eraf krijg
dank en groetjes
 
Bonjour is een protocol gebruikt door hoofdzakelijk Apple. Soort PnP protocol voor communicatie. Vb printers...
Je kan dit verwijderen via control panel - Software...
Maar ik denk niet dat de Bonjour service je probleem verhelpt. Ik denk trouwens niet dat het in de eventviewer terug te vinden is.
Tenzij omwille van die ati2mtag service. Maar ik acht die kans ook klein.
 
Je gaat de applicatie moeten vinden met deze software bug. Een andere simpele oplossing is er niet voor. Dit is echt een bug in de applicatie welke deze fout werpt. Je kan met msconfig eens kijken wat er allemaal mee opstart en uitschakelen wat verdacht of niet nodig is...
 
hallokes beste mensen,
ik ben al een hele tijd gebruiker van firefox (mozilla)
moet deze weg en terug IE of wat raden jullie me aan ?
dank en groetjes
 
Ik zou firefox verder blijven gebruiken.
Welke software staat er allemaal op je pc ?
Maak eens een sreen van wat er allemaal van programma draaien op je pc.
 
Hallo Tuts (I)
eerst mijn dank aan jullie voor de hulp en "het geduld", want den deze kent er niets van en brengt er weinig van terecht, maar met de verstaanbare uitleg van jullie zal het wel opgelost raken hoop ik toch.
Dat van die lijst van software, u bedoelt toch de lijst via configuratie/software lijst ?
U zult dan wel zien dat er verschillende progjes op staan waar ik me praktisch de ganse dagen mee amuseer om met fotokes te spelen.
Ik hoop dat jullie me dan aanraden wat er best afgaat ??? (en hoe)
nogmaals bedankt voor jullie geduld en groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan