release datum Windows 10 build 1909

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
op 12 November zal de aftrap zijn naar de nieuwste Windows 10 build 1909..

als u al de Windows 10 mei 2019-update, versie 1903,draaiende heb , ontvangt het apparaat de nieuwe versie als een cumulatieve update via Windows Update en is de installatie-ervaring vergelijkbaar met de updates die u elke maand ontvangt.
Met deze nieuwe aanpak hoopt Microsoft dat het upgradeproces minder ingrijpend zal zijn en sneller kan worden toegepast, omdat het geen volledige herinstallatie vereist.
doch als uw apparaat echter een oudere versie draaiende heeft (zoals de update van oktober 2018 of de update van april 2018), vereist het upgradeproces een volledige herinstallatie van Windows 10.

Windows 10 versie 1909 is echter een optionele update...
Microsoft is van plan deze functie-update uit te brengen als een optionele update, wat betekent dat deze pas wordt gedownload en geïnstalleerd als u het proces handmatig start vanaf de instellingenpagina van Windows Update. ..deze zal dus niet automatisch aangemeld worden !*met een uitzondering .
*Als uw apparaat echter een versie van Windows 10 heeft die het einde van de levensduur nadert, wordt versie 1909 uiteindelijk wel automatisch geïnstalleerd.
Als u wilt voorkomen dat dit gebeurt, zult u verdere stappen dienen te ondernemen om deze update te blokkeren.

Windows 10 versie 1909 nieuwe functies
Wat betreft nieuwe functies en wijzigingen, versie 1909 is slechts een kleine update met enkele verbeteringen op het gebied van meldingen, levensduur van de batterij en processors.
 
de foutcode 0x824200d is uitgebreid en kan meerdere oorzaken hebben ..
er kan bijvoorbeeld iets misgelopen zijn bij het ophalen van deze "download" maar het kan tevens ook dat het probleem in je huidige Windows zit .
 
de foutcode 0x824200d is uitgebreid en kan meerdere oorzaken hebben ..
er kan bijvoorbeeld iets misgelopen zijn bij het ophalen van deze "download" maar het kan tevens ook dat het probleem in je huidige Windows zit .
2de poging is gelukt nu aan t uitvoeren. Het duurt wel een paar uurtjes nu.
 
Ook hier op drie Computers geïnstalleerd de Updates
Heeft inderdaad lang geduurd , dus men moet geduld hebben.
er is niet veel bijzonders bijgekomen, alleen op een Computer reageert de startknop wel vreemd , na het klikken kan ik tot 5 tellen dan dan pas opent zich het menu.
heb ik geen geduld en klik dan nogmaals, dan komt er een blauw scherm met de melding er is een fout geconstateerd de Computer wordt opnieuw opgestart
waarschijnlijk toch weer een Bug ingeslopen
ook het afsluiten van de computer is iets anders geworden
 
Eerst een cumulatieve update voor versie 1903 (KB4524570) die ongeveer 45 minuten duurde en daarna de update naar versie 1909 die ongeveer een tiental minuten duurde.
 
Eerst een cumulatieve update voor versie 1903 (KB4524570) die ongeveer 45 minuten duurde en daarna de update naar versie 1909 die ongeveer een tiental minuten duurde.
Bij mij hetzelfde gedaan, eerts de aangeboden cumulatieve update 1903 uitgevoerd en daarna de update van Windows 10 1909 gedaan en was eigenlijk zo gepiept. Als je de Windows update's goed bijhoudt geeft het volgens mij maar weiniig problemen, wel doe ik na elke Windows update de systeembestanden opschonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan