Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe moet ik deze verwijderen in register ze komen telkens weer als ik verwijder ??
txt.gif
 
Laatst bewerkt:
Hebt u al ooit uw map "Systeemherstel" leeggemaakt?
Waarschijnlijk plaatst Systeemherstel deze na het opstarten terug.

Verwijder alles met JV16 PowerTools, maak de map van systeemherstel leeg en start u pc terug op.
Nu zouden ze moeten weg zijn.

PS.: Vergeet daarna niet van uw systeemherstel terug in te schakelen.
 
hey
een goede wijze om bestanden en andere zaken te verwijderen is de volgende
uitvoeren --regedit -- ok
HKEY_LOCAL_MACHINE----software--microsoft--windows--currentversion--unistall--- ----- daar vind je uw prog in terug ( kijk ook naar de getallen reeks ) en daar kan je de register waarden verwijderen
als het je toch niet zou lukken zou ik even het prog terug installeren en dan zien naar de unistall ( is bij uw prog aanwezig !! ) vergeet vooral niet de pc te herstarten ;)
 
Ik heb Systeemherstel uitgeschakelt en dan alles verwijderd met Jv 16 powertools, P.C opnieuw opgestart en dan in register gekeken en de fouten waren weg , 10 minuten later keek ik weer en daar stonden de fouten weer !!!!
Ik heb ook al alles verwijderd zoals Gabriel schreef maar de fouten komen terug ??
 
Kijk eens bij: Start - Uitvoeren - Msconfig intypen - OK - tabblad Opstarten, of er misschien iets tussen staat over dat programma.
Indien wel, uitvinken, terug opstarten, daarna verwijderen en de vorige handeling herhalen.

Hebt u soms "Illusion" of een soortgelijk programma op uw pc staan?
 
hey
ik heb nog even naar uw bijlage gezien
gewoon alles verwijderen (bewerken --alles selekteren -en dan verwijderen )je kan er niks mee aanvangen ----
 
hey
geen prob : zoek maar even overal waar mogelijks je zal wel op andere plaatsen dit ook tegen komen (ga maar niet in regedit en andere gevaarlijke zaken zoeken ) gewoon alle progs en subs bekijken en het spul verwijderen , je zal verbaast zijn waar je het tegen komt ......en verwijderen ..verwijderen
mogelijks ben je er in de eerste min niet van verlost (pech )veel geluk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan