Recovery Windows 10 x64 + dart 10.iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Tuts submitted a new resource:

Windows 10 x64 + dart 10 - Dart 10

Met Microsoft Diagnostics and Recovery Toolset (DaRT) 10 kunt u een computer diagnosticeren en repareren die niet kan worden gestart of die problemen heeft met starten zoals verwacht. Door DaRT 10 te gebruiken, kunt u eindgebruikerscomputers die onbruikbaar zijn geworden herstellen, mogelijke oorzaken van problemen diagnosticeren en snel herstart bare of vergrendelde computers repareren. Wanneer dit nodig is, kunt u ook snel belangrijke verloren bestanden herstellen en malware detecteren...





























Read more about this resource...
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Ben benieuwd wat het verschil is tussen deze PE en de herstelopties die je krijgt na moedwillig afsluiten. (meerdere keren).
Had recent een PC die niet wilde doorstarten (zwart scherm met cursor), die ik niet kon herstellen.
 
Ik vermoed dat die uitleg bovenaan gewoon overgenomen is uit de Microsoft slogans ?
In de praktijk al een paar keer proberen te gebruiken - telkens bot gevangen ! Na veel schijfactiviteit komt de melding dat het probleem niet kan gerepareerd worden ... Volgens mijn inschatting mag het probleem géén echt ingrijpend probleem zijn maar enkel een misser in één of andere setting ... Microsoft zoals we het kennen "much ado about nothing...", vrees ik ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan