Item pictogram

Recovery Disk Windows 10 20H2 (x64) Met Dart 10 Recovery Opties 2020-11-24

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Qtex heeft een nieuwe Download toegevoegd :

Recovery Disk Windows 10 20H2 (x64) Met Dart 10 Recovery Opties - deze Dart 10 optie verkrijg je voor de geavanceerde herstel opties ..

de eerdere Windows 10 recovery disk +dart 10 x64 zijn op de Windows 10 20H2 Niet meer te gebruiken ..

d.w.z. je kan de standaard herstel opties wel gebruiken maar de Dart 10 is niet meer te gebruiken ..
*deze Recovery Disk Windows 10 20H2 x64 met Dart 10 recovery opties dus wel ..
je dient vanaf de cd of usb stick op te starten en de taal / land instelling te door lopen ..
vervolgens klik je links onder verder op deze pc herstellen ...en in het scherm dat dan verschijnt komt de Dart...

Lees meer over deze Download...

*men dient een usb stick te gebruiken wil men al de opties van Dart kunnen gebruiken ..
lees het volgend topic maar eens na .. Windows 10 - Dart 10| Pagina 2 | Computerforum PcTuts.be

1606195354592.png
 
Hallo Qtex,maakt het niet uit of de computer in MBR of GPT staat?En dat de computer staat op Only UEFI?
 
deze zou op beiden systemen moeten kunne gebruikt worden .. ik kan dit hier niet nagaan aangezien ik hier géén uefi systeem draaiende heb ..
*je kan echter zelf zo'n cdtje aanmaken via de optie een systeemherstelschijfje maken ...
vervolgens gebruik je Poweriso of Ultraiso om de bestanden op te laden vanaf deze cdtje ..
vervolgens dien je dan het script "Herstart.Naar.Winre.DaRT.NL.Script" toe te voegen als ook het opstart bestand Windows 10.bif en het geheel op te slaan als een iso bestand .. (zonder dit opstartbestand is deze iso niet opstartbaar )
zodoende kun je dan de iso opladen via Rufus en je een opstartbare usb stick aanmaken .

Ashampoo_Snap_maandag 30 november 2020_15h24m22s_001_.jpg
 
@truus22 de recovery iso Windows 11 *dart10 heb ik onlangs door gestuurd naar Tuts en hij heeft deze hier op pctuts beschikbaar gesteld..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan