Reacties sneller te laden in spotnet

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Is nog een oude aanpassing voor de oude spotnet en hoeft niet meer gebruikt te worden.

Om de reacties sneller te laden in spotnet ga naar C:\ProgramData\Spotnet\servers.xml
Zorg wel dat je uw verborgen mappen kan zien.

Nu open servers.xml met bijvoorbeeld kladbord en plaats deze code op de 2 de rij.

[OPLOSSING]<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />[/OPLOSSING]

Dit is een voorbeeld:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.newsconnection.nl" Username="xxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.newsconnection.nl" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.newsconnection.nl" xxxxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Open nu maar eens een spot in spotnet je zal verbaast staan dat de Reacties heel snel laden.
 
Laatst bewerkt:
Om de reacties sneller te laden in spotnet ga naar C:\ProgramData\Spotnet\servers.xml
Zorg wel dat je uw verborgen mappen kan zien.

Nu open servers.xml met bijvoorbeeld kladbord en plaats deze code op de 2 de rij.

[OPLOSSING]<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />[/OPLOSSING]

Dit is een voorbeeld:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.newsconnection.nl" Username="xxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.newsconnection.nl" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.newsconnection.nl" xxxxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Open nu maar eens een spot in spotnet je zal verbaast staan dat de Reacties heel snel laden.

Bedankt, dit werkt echt kei goed. Gaat als een speer.:applaus:
 
Super mensen!!!!

Super mensen!!!!

Dit is echt super mensen!!!!Kreeg Spotnet al een poosje niet aan het lopen. Bleef maar laden en stopte bij 37.968 bytes. Heb jullie tip gevolgd en nu binnen enkele secondes alles binnen. Echt geweldig :duimop::duimop:

Bedankt!!!!

Huck
 
kan niet vinden

kan niet vinden

Ik kan die regel maar niet vinden waar staat hij ongeveer
Alvast bedankt
 
@ gast
(( het betreft hier dus om een oude aanpassing ...
m.a.w.indien jij spotnet v1.8.1 gebruikt , hoef je deze regel niet toe te voegen !!
zie vermelding in bericht nr 9.))

deze regel
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
staat er ook niet vermeld , die dien jezelf toe te voegen in het klad bestand op de 2de regel .
bij het afsluiten van dit klad bestand word je gevraagd om de bewerking te behouden , natuurlijk zeg je ja hier tegen ..

opmerking : spotnet mag niet geopent zijn als je deze servers.xml gaat bewerken ..
is de bewerking gedaan en opgeslagen open je pas spotnet ...
 
Laatst bewerkt:
Als ik die regel invoeg krijg ik steeds de volgende foutmelding bij het opstarten van Spotnet:

501 user Name/pass Password (501)

Na het verwijderen van deze regel werkt alles terug normaal.
 
Bij mij werkt Spotnet normaal en het installeren ging zonder problemen. Aleen niet vergeten in 'disable' te zetten als je mailt. Ik heb geschreven en 's anderendaags al een antwoord gekregen dat ze de poort 25 moeten sluiten on virussen geen kans te geven. Verder loopt uit vlot, maar trager. je merkt het niet bij gewoon internet, maar downloaden zal te traag gaan.
MVG ||| WW
 
ook hier heb ik de regel naderhand moeten verwijderen ..
spotnet starte hier wel maarhaalde niets meer op !
nadat ik spotnet terug sloot om de regel te verwijderen ....haalde deze nadien zomaar 1500 nieuwe postings op !
gebruik spotnet versie 1.8.1
 
Is nog een oude aanpassing voor de oude spotnet en hoeft niet meer gebruikt te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan