Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, een vraag: heb hier enkele ps3 games, zou deze op mijn pc willen gebruiken voor mijn kleinkind. Is dit mogelijk en wat met de controllers? Zijn er controllers beschikbaar voor pc? Alvast bedankt!
op je vraag of er controllers zijn voor de pc is het antwoord ja die zijn er .. heb der zelf eentje .
het zijn usb controllers de mijne is van Logitech en bedraad (kabellengte 2m ) er zijn ook draadloze te verkrijgen maar deze hebben soms hinder van andere draadloze toestellen ..
RPCS3 is a multi-platform open-source Sony PlayStation 3 emulator and debugger written in C++ for Windows, Linux, macOS and FreeBSD made possible with the power of reverse engineering.
Of het 100% veilig is, kunnen we niet garanderen. Maar persoonlijk acht ik de kans relatief groot dat die software wel betrouwbaar is.
En zoals vermeld in #4, PS3 firmware nog installeren ja... ik weet zelf niet hoe die emulator werkt, maar volg de instructies op zoals beschreven. En dan zal het hopelijk wel goed komen.
Verwacht ook niet dezelfde spelervaring als op een echte PS3 console. Dit is een emulator, met zen voor en nadelen...
op je vraag of er controllers zijn voor de pc is het antwoord ja die zijn er .. heb der zelf eentje .
het zijn usb controllers de mijne is van Logitech en bedraad (kabellengte 2m ) er zijn ook draadloze te verkrijgen maar deze hebben soms hinder van andere draadloze toestellen ..
Hallo, gelukt hoor! Nu nog de controllers bestellen en de kleine kan weer gamen. Denk toch van de draadloze te nemen, kom nu al usb poorten tekort...
Allen bedankt voor de tips, mvg,
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.