Beste
Mijn smartphone heeft een BASE abo, en ik zou willen inloggen bij "mijn proximus" via de proximus login app.
Hier is iets veranderd. Nu geeft deze app melding dat ik moet verbinden via proximus 3g of 4g netwerk. Anders kan ik niet meer inloggen op mijn proximus account.
Mogen zij dit zo maar veranderen zonder meer?
We hebben eens getest (de buur en ik) om via de vaste pc met Telenet verbinding naar de login pagina te gaan https://www.belgacom.be/login/nl/?r...?_ga=1.191603818.1925731777.1460303920&pv=fls Maar inloggen kan niet via de browser.
De Proximus login app heeft in de windows app store een grijze downloadknop. Dus kortom, ben je geen proximus klant, dan kan je niets meer.
Mijn smartphone heeft een BASE abo, en ik zou willen inloggen bij "mijn proximus" via de proximus login app.
Hier is iets veranderd. Nu geeft deze app melding dat ik moet verbinden via proximus 3g of 4g netwerk. Anders kan ik niet meer inloggen op mijn proximus account.
Mogen zij dit zo maar veranderen zonder meer?
We hebben eens getest (de buur en ik) om via de vaste pc met Telenet verbinding naar de login pagina te gaan https://www.belgacom.be/login/nl/?r...?_ga=1.191603818.1925731777.1460303920&pv=fls Maar inloggen kan niet via de browser.
De Proximus login app heeft in de windows app store een grijze downloadknop. Dus kortom, ben je geen proximus klant, dan kan je niets meer.