Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat moet je zelf eens uitrekenen.
Ben je een veel downloader dan zal het dommel zijn omdat je bij de anderen moet bijbetalen.
Bij euphonynet is er de formule die ik heb tot 30 GB met een snelheid van 6mbit/s.
Hier is duurder niet enkel om de volume maar ook om de snelheid.
Wel wat probs gehad, eerst verbindingsproblemen (door euphony, niet door belgacom, was gezegd op de technise dienst van euphony zelf).
Ik heb gekozen voor de aanbieding van 3 maand gratis en 2 jaar blijven, na minder dan 2 maand moest ik betalen.
Ik weigerde en kreeg een tegoed van meer dan 60 euro, het komt wel goed, maar het is opletten of je bent gezien.
Dan krijg ik een factuur waarin staat dat ze nog geld tegoed hebben, en 3 dagen later zit de factuur voor de volgende maand in de bus, alweer met nog openstaand saldo.
Ik ga geen 2 keer hetzelfde betalen zeg, goe zot.
Kortom ik raad deze kinderachtige provider voor iedereen AF.

EDP en Dommel is iedereen tevreden over, enkel Ivan heeft slechte service ondervonden, maar dat was door stormloop van nieuwe klanten.
Zoiets is tijdelijk, kunnen ze niet veel aan doen.
 
EDP en Dommel is iedereen tevreden over, enkel Ivan heeft slechte service ondervonden, maar dat was door stormloop van nieuwe klanten.
Zoiets is tijdelijk, kunnen ze niet veel aan doen.

Als ik zo her en der de postings over deze providers lees, maak ik daar toch wel iets anders uit op. (lachen)
 
Ik zie op de website van overstappen dat ze wel wat achter zijn bv. Telenet limiet is 20 GB en geen 12, Edpnet is 40 GB en geen 30 GB, ook heeft Edpnet een abonnement met ongelimiteerd trafiek voor 39.95 €.
Ik ben uiterst tevreden over Edpnet en ook over Telenet moest het limiet nog wat opgetrokken worden was ik een super blije gebruiker.
 
Dan is de keuze snel gemaakt.
Telenet heeft de kabel, Belgacom de rest.
Bij de kleine providers wegblijven zal nefast zijn voor de prijzen, hoewel ook nu nog de invloed van belgacom op de prijzen groot is zal dat zonder de kleintjes nog meer spelen.
De enige oplossing voor dit probleem is net hetzelfde als bij de spoorweg gedaan is.
De overheid moet de netten beheren, en de grote moeten gewoon pionnen worden tussen de kleintjes.
Dat doen ze niet vanege de aandelen in belgacom, uit de tijd dat Belgacom een staatsbedrijf was.
Het zijn niet de providers die spelletjes spelen, de politiek deelt nog steeds de lakens uit.
En terwijl maar verlaging van de lasten beloven.
 
als ik braaf 40 dagen te vroeg betaalde ging het teveel betaalde met de latere faturen worden verrekend.
Zo werkt dat bij mij niet.
3 maand gratis is 3 maand, geen 8 weken.
En zij lastig omdat de boekhouding niet meer klopte natuurlijk.
Eigen schuld, dikke bult.
En had ik niets gezegd had ik dubbel betaald.
Als ik beter vind ben ik weg, en opzegvergoeding kunnen ze naar fluiten.
Ook was gezegd dat ik terug een Belgacomlijn nodig had.
Dat dat meer dan 80 euro ging kosten was niets van gezegd hoor.
Ik dacht, de tekefoonlijn ligt er, het is gewoon reactiveren en klaar.
Jaja, ze is geactiveert, gelukkig kan ik 3 maand gratis
.................................................. dacht ik.
De ...............
 
wat nog bij afsluiten van TN , ligt er nog een ader onder het gras.
komen ze een filter terughalen en wat betaal je daarvoor.
 
wat nog bij afsluiten van TN , ligt er nog een ader onder het gras.
komen ze een filter terughalen en wat betaal je daarvoor.

Die liggen in uw lichaam (lachen)

Wat bedoel je met een filter terughalen.
Nog nooit van gehoord.
Voor zover ik weet: één maand te voren opzeggen en dat is alles.
De waarborg van uw modem krijg je terug als u deze binnen doet.
 
Bij u ligt de aansluiting anders dan bij ons.

ieder blok van 2 huizen heeft een grijze kast die ligt nog wel tegen mijn omheining, waar TN de eerste aansluiting doet met daar een filter tussen te plaatsen. Heb die kast al open gehad den filter eruit wat gebeurd er , geen internet en tv signaal meer. diezelfde nacht kwam email van TN den vraag was of die kast beschadigd was en voldoende signaal binnen kreeg en internet verbinding. Mijn antwoord tegen opgefiets zodanig dat het kast scheef en krom lag ( had er tegen gechot ) . Na 2 dagen was TN aan mijn deur voor uitleg voor te weten hoe en waar den filter is en wist ze terug te plaatsen. daar ik op antwoordde met de eerste aansluiting heb gezien hoe TN aan 't werk was gegaan. Het scheelde niet veel of had ik het bijna aan men broek zitten.
Zo simpel is het om een zeshoekige sleutel te maken en openen.

ben nu ook teweet gekomen bij afsluiting betaal ik daar 69€ op. den moden kan ik behouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan