Windows 10 providerbescherming

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik werk Telenet en I E. en Google met Windows 10 en Defender antivirus
maar ik hier iets van geen providerbescherming
moet ik iets doen ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    38 KB · Weergaven: 166
denk dat dit een overbodige optie is aangezien de Windows Defender standaard aanwezig is .. welke extra functie deze zou hebben is me niet duidelijk !
 
Dat is als je op internet gaat met een SIM kaartje. Dus mobiele data. Dan heb je internet van een provider, dan kan je die inschakelen. Werk je met een modem heb je dit niet. Werk je met een SIM kaartje, maar met een SIM to Wifi box, dan kan je dit ook niet inschakelen, omdat je pc dan internet neemt via wifi en niet via een ingebouwd SIM slot. Dus is dat meestal met een tablet of zo dat je dit zal kunnen inschakelen.
 
toch nog 1 vraagje daarover , ik lees dat het alleen is voor tablet die providerbescherming dat je zou kunnen inschakelen ... maar hoe doe jed at dan ? ( ik weet niet of er zelfs een antivirus is in tablet ....zoals op de pc )
 
Dat is een regulaire windows versie op een tablet. Dus je beschikt over defender gelijk op je pc.
Het inschakelen is gewoon een schuivertje gelijk al de rest. Wat het juist doet daar ben ik wel zelf nog niet uit.
Beide zaken zijn appart van elkaar, hebben niets met elkaar te maken. De provider bescherming is een onderdeel van de bescherming dat je provider je bied, maar heeft niets te maken met de antivirus app op je tablet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan