Programma's verwijderen die meeopstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste msconfig kan gebruiken om progamma's die nu 'mee opstarten' uit te schakelen?
Hartelijk dank
 
Tabblad Opstarten toont alle programma's die tijdens het opstarten van Windows worden geladen. Beslis van elk item afzonderlijk of dat wel gewenst is en of deze niet beter kan worden uitgeschakeld (door het vinkje te verwijderen). Het is wél zaak eerst te achterhalen waar een item voor dient zodat noodzakelijke opstartitems niet worden uitgeschakeld! Wordt een item gedeactiveerd maar blijkt deze achteraf essentieel en dus onmisbaar, dan kan het item altijd weer met het plaatsen van een vinkje worden geactiveerd.
 
Tabblad Opstarten toont alle programma's die tijdens het opstarten van Windows worden geladen. Beslis van elk item afzonderlijk of dat wel gewenst is en of deze niet beter kan worden uitgeschakeld (door het vinkje te verwijderen). Het is wél zaak eerst te achterhalen waar een item voor dient zodat noodzakelijke opstartitems niet worden uitgeschakeld! Wordt een item gedeactiveerd maar blijkt deze achteraf essentieel en dus onmisbaar, dan kan het item altijd weer met het plaatsen van een vinkje worden geactiveerd.
op deze site kan je controleren of het een achtergrond taak is of niet:

Agics - Systeemtaken - Alfabetische taken lijst
 
Allen die geantwoord hebben op mijn vraag, heel hartelijk bedankt. Ik heb het meteen uitgevoerd zoals jullie hebben aangegeven en het is perfect gelukt.
De Agissite is een heel handige site, reuze bedankt.
Erik Rambaldo
 
[oplossing]Allen die geantwoord hebben op mijn vraag, heel hartelijk bedankt. Ik heb het meteen uitgevoerd zoals jullie hebben aangegeven en het is perfect gelukt.
De Agissite is een heel handige site, reuze bedankt.
Erik Rambaldo[/oplossing]

dit gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan