Problemen met Flash player.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik zit met een vervelend probleem. Telkens ik een filmpje kijk of een spelletje speel loopt eerst mijn computer vast. Daarna begint die raar te doen en binnen de vijf minuten daarna valt hij dan ook uit. Mijn computer was de laatste maanden ook ontzettend traag geworden. Nu denk ik dat het probleem ligt bij mijn flash player. Er kwam ook steevast "shock-wave plugin vastgelopen" op mijn scherm. Ik surf momenteel met chrome en heb eens geprobeerd die plugins uit te schakelen. En inderdaad mijn computer valt nu niet meer uit en ik surf opnieuw super snel, maar ik kan geen filmpjes of dergelijke meer bekijken. Ook niet echt een optie natuurlijk. Ik heb al geprobeerd een nieuwe versie te downloaden, maar dat ging al helemaal niet. Nadat ik de laatste versie downloadde raakte ik nog nauwelijks voorbij het opstarscherm alvorens hij opnieuw uitviel. Kan iemand mij helpen, want ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen.

Dank bij voorbaat.
 
Je moet je eerst eens afvragen waarom je computer "uitvalt", want dat is niet echt normaal...
Ofwel hardware, ofwel een serieus software probleem (eventueel virus)...
Als die pc uitvalt, krijg je dan eerst nog een BSOD? Wat zegt de Windows logboek bij applicaties en systeem op het tijdstip van uitvallen?
Vertel ons ook eens even iets van je computer; portable, desktop, ...?
 
Je moet je eerst eens afvragen waarom je computer "uitvalt", want dat is niet echt normaal...
Ofwel hardware, ofwel een serieus software probleem (eventueel virus)...
Als die pc uitvalt, krijg je dan eerst nog een BSOD? Wat zegt de Windows logboek bij applicaties en systeem op het tijdstip van uitvallen?
Vertel ons ook eens even iets van je computer; portable, desktop, ...?

Hallo,

Eerst en vooral bedankt voor je reactie. Als mijn portable uitvalt krijg ik geen BSOD-scherm te zien. Aangezien ik nu probleemloos kan werken op mijn computer, nu ik de Flash heb uitgeschakeld, ga ik ervan uit dat het niets anders dan dat kan zijn. Hij is nu veel sneller en valt vooral niet meer uit. Zou het kunnen dat mijn computer, een compaq presario, die nieuwste flash-udpate niet aankan en ik bvb moet terugschakelen naar een oudere versie? Probleem is dat bijna alle spellen en video's op flash draaien en ik nu dus niets van films ed kan bekijken.

MVG
 
Maakt dit enig verschil? Ik weet wel niet hoe je dit kan zien. Er staat de laatste nieuwe versie op geïnstalleerd. Versie: 10.3.183.10, maar of dit 32 dan wel 64 bit is zou ik niet kunnen zeggen. Zou het daaraan dan kunnen liggen?

MVG

Normaal kan je het aan de naam zien. In sommige programs staat in de 32bit versie X86 in de naam.
 
Maakt dit enig verschil? Ik weet wel niet hoe je dit kan zien. Er staat de laatste nieuwe versie op geïnstalleerd. Versie: 10.3.183.10, maar of dit 32 dan wel 64 bit is zou ik niet kunnen zeggen. Zou het daaraan dan kunnen liggen?

MVG

ongeacht welke bitrate moeten we eerst algemener kijken. volgens mij verzuipt je pc wanneer hij teveel cpu moet aanspreken om zijn flashplayer te draaien. dat gebeurt wel.

je moet te weten komen of dat zo is. zet dus je taakbeheer open met eventueel een extra rammonitor en kijk wat er gebeurt met het flashproces.
doe eventueel eens een test in veilige modus.

indien je flash teveel gebruikt heb je een aantal opties, maar geef ons eerst de resultaten van je test :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan