Problemen met de werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

oldredcloud

Gast
Hallo,ik ben oldredcloud,woonachtig in antwerpen en oud cafébaas. Ongeveer 2 Maanden terug,heb ik mij een nieuwe pc aangeschaft,dewelke draait op vista. De eerste problemen(intussen opgelost),het stuurprogramma van mijn dvd-station kon niet worden opgestart. Nu,sinds 2 dagen,valt na ongeveer 2 uur mijn werkbalk weg,en kan ik nog enkel de geopende sites sluiten,vooralleer ik de stekker moet uit trekken,want normaal afsluiten kan ik ook niet. Is er misschien iemand die mij daar een zinnige uitleg kan over geven,want waar ik mijn pc gekocht heb bekijken ze mij als kom ik van een andere planeet met deze uitleg.Hartelijk dank voor enige reactie,en de groetjes aan allen.
 
Bedankt voor Uw snelle reactie.Ik had de slaapstand reeds op nooit ingeschakeld,maar het euvel bleef zich voordoen.Nadat ik mijn eerste bericht had geplaatst,en het weer eens zover was,heb ik mijn pc even in sluimerstand geplaatst,terug actief gezet,en hij werkte weer 2 uur normaal.OK het is een oplossing,maar wel onpraktisch.Ik dank U nogmaals om mij hulp te trachten bezorgen,maar ik zal verder moeten zoeken.Nog een prettig week-end verder,en de groetjes.
 
Bedankt voor Uw reactie,het gaat over de werkbalk onderaan het beeldscherm,waar zich ook het start-programma bevind.Misschien heeft U meer aan mijn andere reactie,om U een mening te vormen aangaande mijn probleem.Nogmaals bedankt,een prettig week-end en de groetjes.
 
Klik met rechts op buroblad
kijk links onderaan
Klik op Taakbalk en menu start
daar moet u taakbalk Aut. verbergen uitvinken
en taakbalk altijd op voorgrond aanvinken
toepassen en OK
 
vorig bericht iets aanpassen:
na rechtklikken op buroblad moet u klikken op aan pers.voorkeur aanpassen.
sorry was dit vergeten melden
 
Hartelijk bedankt voor Uw reactie,doch dat is allemaal reeds gebeurt.Had zonet weer mijn akkefietje voor,en diende weer (verkeerd) af te sluiten.Opmerkelijk is,dat dit steeds na ongeveer 2 uur draaien gebeurt.Zou het mogelijk zijn dat de processor temperatuur te hoog wordt?.In elk geval,ik blijf maar zoeken,en voor U een prettig voort zetten van het week-end,groetjes.
 
Bij IE7 kun je nog proberen om de standaard instelling terug te zetten:

Druk op de Alt-toets,
Klik op Extra en dan op Internetopties,
Kies tabblad Geavanceerd,
Klik op Opnieuw instellen.

Dit soort problemen heb ik ook al opgelost gezien met hijack this.
Dit komt steeds vaker voor, ik vermoed een nieuw virus ofzo.
Even rosty lastigvallen kan nuttig zijn, maar dan in het spywaregedeelte v h forum.
En haal de recentste updates binnen van je virusscanner, evenals deze van defender.
Er zijn updates zijn voor agressieve en recente virussen bij de meeste scanners.
 
Bedankt voor Uw reactie,zal het zeker proberen.Heb even op het werk rond gehoord,en het zou eventueel iets met de grafische kaart te maken kunnen hebben.Ga alles uit testen,en laat dan nog wel iets horen.Nogmaals bedankt en een prettige week verder,groetjes.
 
Opgelost ?
Zoja weten wij ook graag hoe je het probleem verholpen hebt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan