Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
vorige week werd mijn HD geformatteerd. Ik had het niet voorzien , en had mijn legale versie XP niet bij mij. Die persoon heeft er een illegale versie opgezet.
Jammer , nu zit ik iedere keer met een melding bij het opstarten.
Kan ik dat ergens rechtzetten , of mijn nummer invoeren ?
Dank bij voorbaat !
 
Voor te activeren kan je naar microsoft bellen de nummer zie je in de wizard activeren.
 
Klik op start, dan uitvoeren. type nu in regedit en enter. kies nadien: Hkey_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\Curren Version\ WPAEvents,dubbel klik nu in het rechtervenster op "oobetimer", verander nu op zijn minst één digit om windows te deactiveren.
Kies nu op nieuw uitvoeren en type het volgende in:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe, selecteer nu de activeringsprocedure via internet.
Kies nu in het nieuwe venster change productkey. nu kan u uw officiele productkey ingeven.
Nadien enkel nog rebooten en activeren aanvaarden.
Nu moet uw versie terug origineel geactiveerd zijn, letop, men kan maar maximaal 4x activeren, nadien word uw key geblokkeerd.
Neem voor alle zekerheid na activering zeker een image van uw c-schijf, hier zit dan automatisch uw sleutel in samen met de activering.
 
Klik op start, dan uitvoeren. type nu in regedit en enter. kies nadien: Hkey_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\Curren Version\ WPAEvents,dubbel klik nu in het rechtervenster op "oobetimer", verander nu op zijn minst één digit om windows te deactiveren.
Kies nu op nieuw uitvoeren en type het volgende in:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe, selecteer nu de activeringsprocedure via internet.
Kies nu in het nieuwe venster change productkey. nu kan u uw officiele productkey ingeven.
Nadien enkel nog rebooten en activeren aanvaarden.
Nu moet uw versie terug origineel geactiveerd zijn, letop, men kan maar maximaal 4x activeren, nadien word uw key geblokkeerd.
Neem voor alle zekerheid na activering zeker een image van uw c-schijf, hier zit dan automatisch uw sleutel in samen met de activering.

Tjoepke dankt Ghost voor deze nuttige post :)
Had al bij een paar mensen ook dat probleem gezien maar had helaas niet direct een oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan