Problemen internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een laptop Acer Aspire 6930g en een modem router DLink, maar iedere keer als ik mijn laptop aanzet, en op internet wil lukt het niet ommiddelijk.
Kan iemand daar een verklaring voor geven, en misschien helpen het probleem te verhelpen aub.
Mvg
 
Wat je kan proberen netwerk driver verwijderen.
rebooten dan vind hij je netwerk kaart systeem disck pakken of lan driver.
misschien pakt Dlink hem dan wel.
 
Dit kan je ook nog proberen er na rebooten neem aan dat het over Systeem Vista gaat ?

De ingebouwde firewall van Windows Vista, dan kies je voor Start / Configuratiescherm / Beveiliging / Windows Firewall.
Klik op Instellingen wijzigen.
Op het tabblad Geavanceerd zoekt u het vak Standaardinstellingen.
Klik vervolgens op de knop Standaardinstellingen.
Hiermee worden alle fabrieksinstellingen hersteld en worden eventueel gesloten poorten weer geopend.
Controleer wel of een instelling zoals een quarantaine-optie niet per ongeluk is ingeschakeld.

Misschien werkt dit. su6
 
Als ik dat wil doen zegt de laptop dat er mogelijk programma's niet meer zullen werken.
En hij vraagt of ik het wel echt wil doen, moet ik het doen want ik heb al windows defender die een niet opstart hij komt bij het opstarten direct met een fout melding.
Bij het opstarten komt altijd fout melding windows defender in het midden van het beeld.
Maar wat betreft internet als ik de pc opnieuw opstart dan heb ik bijna altijd geluk dat ik internet heb.
Mvg
 
Als ik dat wil doen zegt de laptop dat er mogelijk programma's niet meer zullen werken.
En hij vraagt of ik het wel echt wil doen, moet ik het doen want ik heb al windows defender die een niet opstart hij komt bij het opstarten direct met een fout melding.
Bij het opstarten komt altijd fout melding windows defender in het midden van het beeld.
Maar wat betreft internet als ik de pc opnieuw opstart dan heb ik bijna altijd geluk dat ik internet heb.
Mvg


Je kan die windows defender uitzetten exit doen, heb je ook ff die fout melding niet meer,
na eventuele update van microsoft ,date je die later wel weer op . En het eerste kan je gewoon doen daarna rebooten en kijken of je dan meteen gewoon internet hebt.

Su6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan