dikke problemen zelfs! Omdat mijn google Earth niet werkte ben ik naar de site van Java geweest om een eventuele update maar daar kreeg ik de volgende melding van Java: JAVA PLUGIN DETECTED JRE COLLISION.
Nu heb ik gezocht op internet naar oplossingen natuurlijk maar ofwel begrijp ik er geen snars van, ofwel lukt niet wat zij me zeggen!
Nu dus aan één van jullie om mij van mijn probleem af te helpen. Als ik op de knop "java" druk in mijn configuratiescherm krijg ik ook nog deze error:
The system cannot find the registry key specified
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\Javasoft\Java Runtime Environment\1.5.0_04
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook Java niet meer terugvind in mijn software??!! Of heeft er iemand hier die gewist? Maar hoe krijg ik die dan terug geinstalleerd want ik krijg ook niets gedownload zonder dat ik die melding krijg en ik krijg dus ook niets binnen?[OPLOSSING]
Nu heb ik gezocht op internet naar oplossingen natuurlijk maar ofwel begrijp ik er geen snars van, ofwel lukt niet wat zij me zeggen!
Nu dus aan één van jullie om mij van mijn probleem af te helpen. Als ik op de knop "java" druk in mijn configuratiescherm krijg ik ook nog deze error:
The system cannot find the registry key specified
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\Javasoft\Java Runtime Environment\1.5.0_04
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook Java niet meer terugvind in mijn software??!! Of heeft er iemand hier die gewist? Maar hoe krijg ik die dan terug geinstalleerd want ik krijg ook niets gedownload zonder dat ik die melding krijg en ik krijg dus ook niets binnen?[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]tis opgelost en het werkt, ook Google Earth. Ik heb er gewoon alles handmatig afgegooid, gescand op beestjes, effe TuneUp Utillities (1-Click Maintenance) laten lopen, en zie het werkt.
Bedankt aan allen die zich een beetje bekommerd hebben over het probleempje van een oudere pc freak!(vr) (sc)
Laatst bewerkt door een moderator: