Sinds ik Internet Explorer 9 via een update heb binnengehaald heb ik niets anders dan mizerie met het binnenhalen van websites. Let wel, zo gauw de browser éénmaal gestart is, vliegt hij door alles. De update heb ik reeds verwijderd, heb via de website van Microsoft dan IE 9 terug gedownload, niets helpt. Uiteraard zijn er andere browsers, ik heb ook Avant Browser en Firefox op de laptop staan, maar ben daar zo niet mee vertrouwd. Deze avond zat ik liefst 10 minuten te wachten om de site van het nieuwsblad binnen te halen. Alles heb ik geprobeerd, sites geraadpleegd. Wat zou eigenlijk het probleem kunnen zijn? Ik heb Windows 7 aan boord van een laptop Vaio, ik werk met het antvirusprogramma ESET, ik doe regelmatig opkuis met CC Cleaner, niets helpt. Ik heb een Fiber XL abonnement bij Telenet, mijn laptop heeft een geheugen van 4 Gb, dus denk niet dat het daaraan kan liggen.
Ik zou degene die me eventueel een beetje raad zou kunnen geven om INTERNET EXPLORER 9 terug goed te kunnen gebruiken, ENORM dankbaar zijn, ik heb alles geprobeerd, ik geef het op, maar zit nu terug te werken met IE 9, omdat die nadat hij erin geslaagd is te starten deze van geen ophouden meer weet.
Dank bij voorbaat voor raad en hulp!
Rik ;!
Misschien nog even bij vermelden dat wanneer ik mijn mailberichten open met Outlook 2010 ik de links in de mails probleemloos kan openen MET IE 9....raar....
;!
Ik zou degene die me eventueel een beetje raad zou kunnen geven om INTERNET EXPLORER 9 terug goed te kunnen gebruiken, ENORM dankbaar zijn, ik heb alles geprobeerd, ik geef het op, maar zit nu terug te werken met IE 9, omdat die nadat hij erin geslaagd is te starten deze van geen ophouden meer weet.
Dank bij voorbaat voor raad en hulp!
Rik ;!
Misschien nog even bij vermelden dat wanneer ik mijn mailberichten open met Outlook 2010 ik de links in de mails probleemloos kan openen MET IE 9....raar....
;!