Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rik@cegetel.net

Gast
Hallo, ik heb een vraag over Windows media player: het volgende gebeurt wanneer ik bv. dubbel klik op een mp3 bestand krijg ik de melding
(onjuiste parameter).

Wanneer ik eerst de media player open en wederom dubbel klik op het mp3 bestand wordt deze gewoon afgespeeld.

Wanneer ik bv. op een wmv bestand klik die ik via mail heb ontvangen krijg ik de melding (onjuiste parameter).

Wanneer ik met mijn rechter muisknop op het bestand klik en vraag om een voorbeeld, krijg ik het bestand gewoon te zien.

Heeft iemand van jullie misschien een antwoord cq oplossing?

Alvast bedankt voor de reactie.
Vriendelijke groet, Rik
 
Staat mediaplayer11 als standaardprogramma hiervoor?
Rechtsklikken, dan openen met..., daar kies je windows mediaplayer en zet een v in het vierkantje bij 'dit programma altijd gebruiken'
 
Staat mediaplayer11 als standaardprogramma hiervoor?
Rechtsklikken, dan openen met..., daar kies je windows mediaplayer en zet een v in het vierkantje bij 'dit programma altijd gebruiken'

Hallo, alvast bedankt voor het mee denken..:duimop: ja MediaPlayer staat als standaars ingesteld, wat volgens mij gebeurt is dat de MediaPlayer niet automatisch opstart, wanneer ik hem handmatig opstart werkt hij gewoon.
als ik dan dubbel klik op bv. een mp3 bestand wordt deze gewoon weer gegeven.
ik heb werkelijk geen idee waar dit aan kan liggen.
vriendelijke groet Rik.
 
Via start/configuratiescherm/automatis afspelen kan je dat instellen, naar eigen wensen of de button standaard instellingen
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan