Probleem met Audacity installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Weet er soms iemand die mij kan uitleggen hoe ik de plugins en de NL taal moet installeren. ;!

Ik kom er gewoonweg niet uit !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor Mac Os weet ik het niet zeker, maar voor PC is dit het eerste pop-upje dat je krijgt na de eerste opstart.

picture.php

Heb je hier de verkeerde keuze gemaakt en bijvoorbeeld voor Japans gekozen kan je dit dit na de eerste opstart veranderen.
Ga dan naar Bewerken / Voorkeuren en dan het Tapblad , Bediening en kies hier voor Nederlands.

Ik hoop dat dit ook voor Mac werkt ???​
 
Voor Mac Os weet ik het niet zeker, maar voor PC is dit het eerste pop-upje dat je krijgt na de eerste opstart.

picture.php

Heb je hier de verkeerde keuze gemaakt en bijvoorbeeld voor Japans gekozen kan je dit dit na de eerste opstart veranderen.
Ga dan naar Bewerken / Voorkeuren en dan het Tapblad , Bediening en kies hier voor Nederlands.

Ik hoop dat dit ook voor Mac werkt ???​

Het programma werkt ook voor mac, maar bij de eerste opstart kreeg ik geen taalkeuze tot mijn spijt.
Toch bedank voor je hulp pluisje. ;)
 
Het programma werkt ook voor mac, maar bij de eerste opstart kreeg ik geen taalkeuze tot mijn spijt.
Toch bedank voor je hulp pluisje. ;)

Zover zijn we dan de taal is in NL, ik had het over het hoofd gezien in de menubalk, maar ja dit kan iedereen overkomen he, maar eerst bij de lompste zeggen ze wel eens. (lachen)

Nu moet ik mijn plugins nog installeren, weet jij hier iets van ??;)
 
Zover zijn we dan de taal is in NL, ik had het over het hoofd gezien in de menubalk, maar ja dit kan iedereen overkomen he, maar eerst bij de lompste zeggen ze wel eens. (lachen)

Nu moet ik mijn plugins nog installeren, weet jij hier iets van ??;)

VST Plugins installeer ik altijd gewoon en daarna staan ze onder het tabblad Effect
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan